Gå til innhold

jeans til stor rumpe og tjukke lår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvem som lager fine jeans til oss med store hofter og lår? Jeg kan IKKE ha bukser som er smale nederst. Jeg er en str 42-44, så det er litt vanskelig å finne noe. Levis og Diesel har jeg gitt opp for LEEENGST. Sånne går ikke. Men hvor har de fine bukser til meg?? Noen som har noen gode tips? Jeg går nå med Maternity jeans fra GAP. Babyen er 4,5 mnd og jeg har gått ned 18 kg siden fødselen. Jeg ønsker meg nye bukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd h&m eller cubus. De har str 42 og 44. Jeg liker vero moda sine. De går opp til str 33.

Skrevet

Jeg likte Vero Moda sine VELDIG godt da jeg ikke var så tjukk. Men de er ikke store nok lenger dessverre. Får prøve Cubus eller H&M. Andre med noen konkrete erfaringer eller tips? Jeg hater bukseprøving...

Skrevet

Har du prøvd noen bukser fra vero moda i det siste da? Str 33 tilsvarer 42-44. De har mye baggy bukser der som er grei i str. Men kansje ikke det du er ute etter.

Lykke til:-)

Skrevet

Det er jo null problem å finne bukser på bla Cubus i str 42-44! Det er større enn det som er grisevanskelig! *sukk. Hvor får blåhvalen buksene sine fra, tro*

Skrevet

Vero Moda har 42 og 44 i bukser, og som sagt 33 som motsvarer. Has been there myself. Syns de har veldig bra bukser!

Skrevet

Hvor store må dine være? Jeg kjøpte to fine jeans i England i str 46, men de er for store til meg. Kanskje du kan bruke dem?

Skrevet

Mexx har bukser som passer bra for oss med litt ekstra på rompe/lår =) De er kule, og sitter kjempebra!

Skrevet

B-young har masse fine bukser som passer til oss med former:) Der blir jeg alltid kjempefornøyd, bruker selv merket street one i str 33-34.

Skrevet

Henry Choice er geniale. De har størrelser i XS-S-M-L-XL-XXL.

Det som er bra med Henry Choice er at når du finner din størrelse - er det bare å plukke ut andre bukser også (bomull, cord) for alle vil sitte likt på deg. Jeg synst iallefall det er greit å gå i en butikk og bare plukke fra hyllen og ikke måtte prøve alt. Modellene er like og ganske klassiske - du får dem bare i forskjellig farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...