Mamman_til_Adine <3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 når jeg ikke kjenner spark.. skal jeg kontakte jordmor/fastlege, eller direkte til føden? Lite aktivitet idag
Ønskebaby08*12 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg tok direkte kontakt med føden/KK. Hadde en dag med lite aktivitet i forhold til hva som var/er normalt for snuppa. Var da 34+0. Ringte føden utpå kvelden etter mye fram og tilbake (vil jo ikke virke for hysterisk eller bekymret) Fikk komme inn med en gang for ctg og ultralyd. De var veldig koselige og tar bekymrede gravide på alvor.
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Da skal du kontakte føden direkte.. De er der for deg i denne tiden
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Så godt å høre. Jeg ringer føden imorgen tror jeg om jeg ikke kjenner noe. Eller når jeg legger meg, den sparker alltid da. Håper de er like hyggelige her da, har ikke vært på føden enda. er i uke 35.
lillemor_til_to Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Føden..det beste er jo vente å se ke som skjer...eg e 31+3 på vei og hadde d samme i går..nesten ingen aktivitet eg blei så redd...men i dag e d heilt forferdeli..han vil ikke roe seg ned))) de bler sliten de å vet du...slapper av og tar d me ro de å...))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå