Gå til innhold

Jippi ,vi reiser til Thailand i november:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være der i to uker ,gleder meg som en liten unge.hehe

Har ikke vært der på 8 år!men før det var jeg der hver sommer og for 8 år siden bodde jeg der i et halvt år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kooooos dere masse!!! Vi skal og dit i november. Hele måneden.

Har vært der 4 ganger med storesøster, men ikke etter at lillesøster kom til. Blir spennende!

Skrevet

Hvor i thailand skal dere?

Skrevet

Til Jomtien, utenfor Pattaya. Sambo jobber der, så vi har ikke noe valg. :) Dere da?

Skrevet

Vi skal også til pattaya,hehehehe Jeg er oppvokst i pattaya(er norsk da).Faren min bodde der i 15 år.

Skrevet

Ah, så gøy da! :) når drar dere?

Skrevet

Rundt 1 nov,vi skal være i bangkok ett par dager først fordi samboeren min har en kompis som jobber på den norske ambasaden der.

Jeg digger pattaya jeg ,men det er fordi jeg har så mange flotte minner derfra +at jeg har jobbet på barnehjemmet som ligge der.

Jeg har tenkt til å dra og besøke det ,har du lyst til å være med?

Pattaya har et veldig dårlig rykte ,men det er mye mer i pattaya enn horer og go go barer......

Bare ett lite tips ,vist du kvier deg for og si at du skal til pattaya ,si du skal til Naklua ,det var nabobyen til pattaya som nå har blitt slått sammen med pattaya.Det pleier jeg å si.:)

Skrevet

Hvordan er det egentlig å reise så langt med små barn?

Skrevet

Så deilig;)

Jeg skal også til Thailand i november,husmortur sammen med mamma,tante og en vennine!!

Vi reiser 7 november...

Skrevet

Det har gått kjempebra de 4 gangene vi har vært der. Reisen er egentlig det minste problemet. Vi flyr jo på natten, og da sover hun uansett. Håper det går like bra denne gang... :)

Hvis du tenker på hvordan det er å reise så langt unna "trygge lille Norge" med små barn, så er det helt supert! Storesøster var 5 1/2 mnd. 11 mnd, 11 mnd og 2 år på turene våre. Det er ingen tvil om at hun har kost seg! :) Og dersom noe skulle skjedd(sykdom e.l.), så vet jeg at jeg har ett av thailands beste sykehus 10 min. unna. :)

Skrevet

5 1/2 mnd, 11 mnd, 16 mnd og 2 år skulle det stå... :)

Skrevet

Ja ,det sykehuset er helt topp ,faren min lå der i 2 mnd og de var helt fantasiske der ,Det kom er hjerte spesialist i hellikopter fra bangkok bare for og se på han.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...