Gå til innhold

Halsbrann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken som har råd mot halsbrann? og koffor får vi så masse av det? skikkelig plaga :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Gaviscon som man får kjøpt på apoteket. D legger "lokk" på magesyren. Når man er gravid blir alle muskler svakere inkludert lukkemuskelen i magesekken og d har lettere for å komme magesyre opp i halsen (kronglete forklart...)

Skrevet

Prøv å drikk melk, spis grønnsaker før leggetid og lovehearts skal hjelpe :) melk hjelper meg. Prøvde tabl fra apoteket, men ble kvalm av de..

Skrevet

å drikke melk hjelper meg. vi får halsbrann fordi lukke muskelen til spiserøret(tror jeg det var) blir slakkere. også når magen blir så stor så presses alt litt oppover.

Skrevet

Love Hearts... De gamledagse bruspulver-godteriene.. De har virkelig gjort underverker for meg...

Før jeg fikk høre om de, hadde jeg konstant halsbrann.. Fikk ikke sove pga det.. Men nå er alt mye bedre... :)

Spiser nok så mye som 2-3 pakker per dag da, men det er virkelig verdt det...

Skrevet

Jeg er uke 32+4 nå, og begynte å merke tegn til halsbrann for et par uker siden. En til to timer før jeg legger meg spiser jeg en liten skål med naturell yoghurt, gryn og frukt (all slags frukt går bra), og dette hjelper. Er noe med syren i yoghurten som visstnok skal hjelpe, og det gjør det.

Skrevet

Jeg hadde et forferdelig tilfelle av halsbrann i natt.

Har vært plaget av halsbrann titt og ofte gjennom hele svangerskapet, men dette var rett og slett helt for j*vlig!!!

Det kjentes ut som om halsen etset opp. Gavison hjalp i ett minutt, og så kom halsbrannen tilbake igjen. Tok 4 tabletter uten at det hjalp. La ammeputa under hodet oppå puta for å komme meg opp litt med hodet, det hjalp noe... det er forresten mitt tips til dere andre her.. ligg høyt med hode/nakke!

Det verste er at jeg hadde ikke spist noe fet, sterk/krydret mat før på dagen...

Skrevet

Jeg har kjøpt Link på apoteket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...