Gå til innhold

Hvordan varmer dere opp melken til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager melk til babyen så jeg har hele natten. Varmer den opp i mikroen men har hørt at det er farlig??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke varme morsmelk i micro, da mister melken alle næringstoffene. Man kan fint varme morsmelkerstatning i micro, tror kanskje det du refererer til som farlig, er at man kan risikere at varmen blir ujevn, men hvis man rister flasken så går nok det bra.

Jeg har med termos på soverommet med varmt vann, flaske med kaldt vann, og ferdig oppmålt pulver. Så blander jeg kaldt og varmt vann til riktig temperatur. Gjort på 30 sekunder, og slipper å gå på kjøkkenet som jeg gjorde før.

Skrevet

Har hørt at det er noe med stråling og at barn har dødd i Japan pga det eller noe:/

Det var jo kjempe lurt!! smaker alltid på melken til småen for å se at det er riktig temperatur. Mente mme ja:)

Skrevet

Det i Japan er at noen har jukset med morsmelkerstatningen som selges. Ikke noe farlig at vi opplever dette, er så strengt i landet vårt.

Skrevet

Det var ikke den saken som er i media nå...

Skrevet

Det var i Kina... da vet ikke hva du refererer til i Japan, uansett - Veldig mange varmer mme i micro hver eneste dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...