Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 åh.. blir frustrert! har lyst å kvitte meg med noen kilo og har derfor kuttet drastisk i kostholdet, drakk 1,5 l cola før, godteri hver dag og spiste i grunn alt jeg hadde lyst på og mere til. nå har jeg kuttet ut alt sukker, melk og brød og drikker kun vann. dessuten jogger jeg ca 1 time x 3 i uken.. på 1,5 mnd har jeg ikke gått ned ett eneste gram... hva gjør jeg feil?? jeg spiser ca hver 3. time og føler jeg gjør alt som jeg skal for at vekten skal begynne å gå nedover... noen med gode tips til meg??
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hmmm... ikke godt å si. Jeg sliter med vekta da jeg tror jeg er flink men ikke skriver opp hva jeg spiser. Så fort jeg teller kalorier blir jeg mer obs, og da går det som en drøm. Men det kan godt være at du rett og slett spiser for lite også?
Norwegian by injection Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det var litt rart da. Et lite tips er å IKKE spise etter kl19.30...lykke til :-)
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Har du forrestenn målt cm? Du kan ha gått ned i cm selv om vekta står stille.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Du er flink. men jeg vedder en tier på at du har mistet flere CM!!!!!! Måler du deg rundt midjen for eksempel????
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 ja jeg har mistet ca 2 cm rundt livet, men herregud hvis det går i dette tempoet tar det jo år før jeg når målet mitt...
mathildas_mamma Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Uffja, kjenner meg godt igjen Nå er det over 10 mnd siden fødsel, men likevel er ikke alle kiloene kommet av.. Trener 2-3 ganger i uken, spiser sunt, går masse turer, men likevel så stopper alt opp. Gikk på Ketolyse noen mnd, og da mistet jeg noen kg i tillegg til maaange cm!!! Men jeg klarte ikke å fullføre denne dietten da jeg ble kvalm og uvel av å spise mat. Nå prøver jeg å holde meg til lavkarbo, men magen eser og eser ut. Så nå er alt stoppet opp. Jeg skal trene mer intensivt nå de siste ukene av permisjonen. Vekten blir vel stort sett det samme, men håper på færre cm rundt midjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå