milli87 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Fikk satt inn spiral tidligere i dag.Siden legen var så klønete at han glemte å sette den inn og jeg måtte komme tilbake, fant jeg ut at jeg skulle sjekke om jeg kunne kjenne trådene (som det sto at man kunne gjøre for å sjekke at den var der) men jeg kan jo kjenne hele spiralen, eller dvs jeg kjenner ikke selve men jeg kjenner at det er hardt og kan kjenne formen på den. Er det noen andre som har det slik? eller er den rett og slett for langt nede???
mamma-hjertet-83 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Eg har ikke kjent etter "inni" selv, men har hatt mye sex etter den kom på plass og kjæresten min kjenner ikke noe. men legen eg var hos sa han klippet trådene veldig kort. så tror eg hadde kontaktet en gynokolog og fått de undersøkt!
milli87 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 tenkte jeg skulle ringe i morra. Hadde bare håpet at noen kunne si: "joda sånn er det hos meg åsså". Så hadde jeg kansje fått sove litt bedre til natta )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå