tuppen og lillemor Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 ja nå når vi skullee begynne fikk jeg litt panikken, noen som vet om noen sider, der man kan titte på forslag?
cherry coke Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Har ikke bilder, men kan prøve å forklare hvordan rommet til jenta mi på 3 ser ut. Det er ganske lite, med hvite vegger og hvite lister. Senga er helt hvit med hvitt sengeteppe og blekrosa pynteputer med monogram på. Hun har også en knallrosa sengehimmel og ett knallrosa flossteppe på gulvet. På veggene er det litt barnekunst, en hvit vegghylle fra Ikea og på ene veggen er det kun et stort bilde i sort/hvitt på lerret av henne og meg. Kjempefint! + masse leker som er strødd rundt om kring og en mini cheterfieldstol med puff i ene hjørnet. Ser dyrt og eksklusivt ut, men er egentlig ganske rimelig=) Veldig fornøyd.
max32 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 www.skeider.no De har fått inn noe disney produkter. Minnie mus ol. Kjempefint, men dyrt:-)
tuppen og lillemor Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 høres veldig fint ut, det var noe sånt jeg hadde tenkt.....
firemerkersmør Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg satte sammen 6-7 fotografier av lillemann i en ramme. Bilde av han med bestemor, han i bil ol. Han synes det er kjempestas, og sier natta til alle på bildene hver kveld.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 På nybaktmamma.com/plassen ligger det en barneromstråd under hus og hjem kategorien der er det mange fine rom. Har bilder av rommet til tuppa mi på bloggen min om du vil se, isåfall kan jeg sende deg en pm.. Det er veeeeldig RÅSA da hehe.
tuppen og lillemor Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 ok, ja jeg vil gjærne se.... er veldig rosa her og, har 2 gutter og, så da er det rosa nå...
tuppen og lillemor Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 åååååå eg finner ikke det med de rommene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå