lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Det er nok mye rett i det, eller at det er lettere å oppdra andre, tredje osv... Jeg har sagt til eldstemann når lillemor begynte å sitte med oss ved middagsbordet og spise med oss at det er ikke lov å si "liker ikke" uansett om det er sånn det er. Da lar man bare vær å spise. Lillemor nektet nemlig å spise når han sa liker ikke. Lillemor derimot har aldri noen gang bortsett fra når eldstemann sier det sagt liker ikke, hun bare sier "takk for mat", eller "ferdig" uten å spise noe om hun mener hun ikke liker maten.
Monstermamma Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Mulig dette gjelder i ditt hjem, men da er du utrolig heldig!! Her i huset er nr 2 mye mer utfordrende i fht grensesetting enn nr 1 og jeg ser levende for meg besøket av Nanny-hjelpen om noen år hvis vi ikke skulle oppdra henne!! He, he...
Mille** Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Sånn er det her også, nr 1 var en stor utfordring til tider, med nr 2 har det gått mye greiere. Første blir jo litt prøvekanin, man prøver å ikke gjøre de samme tabbene med nr 2. ;o) Men når det gjelder soving om natten har minsten vært værst.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå