Gå til innhold

Hva er nå dette?


sullemor

Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg fødte ble jeg satt i gang. De første 4 cm (!!!) kjente jeg ikke noe annet til enn mensmurringer. Jeg hadde ikke vært noe plaget med kynnere heller, så disse merket jeg faktisk ikke noe til forrige gang.

 

Nå er jeg 39+2, og sitter her med kynnere hele tiden. Har tatt tiden mellom de bare for moro skyld: 8,5min, 20,5min, 16,5min, 15min, 6min, 5,5min, 4,5min, 9min og jammen en akkurat nå etter 4,5 min..

 

Dette er rart for meg, for jeg har aldri opplevd å ha så masse kynnere på en kveld. Har vasket leiligheten i dag da, og har nå forferdelig vondt i korsryggen. Kanskje noe er på gang. Håper nesten jeg våkner av vannavgang i natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh spennende da!:)

Håper på det samme! Termin i morgen, men dårlig med tegn egentlig..

 

Må holde oss oppdaterte da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er noe i disse kynnerne, ja.. Har ligget to netter med regelmessige kynnere/maserier, med 5-6 minutters mellomrom, uten at noe mer har skjedd, begynner å bli litt lei, ja..! Vi får krysse fingrene for at de har noe effekt på oss :) Har termin i dag.

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

To netter altså.. Merker jeg ble litt motløs nå ja :D Hehehe.. Jammen er vi utålmodige nå på slutten. Det er veldig spennende dette her.. Håper virkelig at de har virkning på oss ja :D

 

Masse lykke til alle som har termin i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, uff, ikke meninga å ta motet helt fra deg.. :) Du er jo andregangs, så vil nok tro det går litt fortere for deg enn for meg som er førstegangs..! Er jo faktisk spennede også, selv om jeg har måttet ligge lys våken halve natta.. Bare så irriterende at det ikke har skjedd noe mer... Men, men, har jo aldri vært nærmere enn nå iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangsfødende med termin i dag. Det lyder i alle fall som at du er nærmere målet enn jeg. Ikke en antydning til noen ting annet enn en stadig mer sliten korsrygg. Vagger av gårde og føler meg skikkelig ulekker. I går gikk det hull på en av graviditetsbuksenen mine - jeg tok det som et tegn, men her skjer det ingenting. Svigerinnen min påstår at barnet kommer når mor er psykisk klar for det. Største sludder jeg har hørt. Hun fødte tre uker før tiden alle tre ganger. Hva tror vel hun om min psyke - igangsatt sist og nå straks overtidig. Jaja, jeg har hørt at man får en bedre fødsel hvis kroppen har "preppet" seg med kynnere. Du får altså ta det positivt om det nå er fødsel eller bare luring. Tvi tvi i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det begynner å bli noen dager siden jeg skrev forrige innlegg, og enda sitter jeg her med magen. Gjør egentlig ikke noe.. Prøver å kose meg med tilværelsen så godt jeg kan. Skal spise god mat nå i helgen og slappe av. Barnet kommer nok fort nok uansett..

 

(HÅPER DET SKJER I KVELD!! :D Jeg prøver bare å tøffe meg når jeg sier at jeg klarer å vente litt til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...