Trollmora Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Da blir det hyggelig og koselig og spennende! Jeg er helt klart med ...og Maud Hvem andre?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Vil også være med. Hvor er dere hen da?? Får heller være med i tankene!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 De skal leke i Oslo. Oslo poslo
frøydis m/ 4 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Oslo er egentlig innmari usentralt asså.....
Maud Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg svarer for de stille og beskjedne jeg ;-) Eventuelt for dem som har annet å gjøre enn å være her inne. Jeg kopierer lista fra forrige gang den var fremme :-) coscos tebekaa Lykkelig moomy Trollmora Mamma@work Maud Selma 07 Lunas gutt (kanskje...) Hva med Mariamin? Drigrei skryter av at det er kort vei fra hennes by til vår, sleng deg på toget da vel! Dailis, du er vel med? Og alle dere andre som bor i nærheten uten at jeg vet det :-)
Trollmora Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 Så mange - det blir moro! Ogmed alle som er med i ånden så kan det bli ett livat selskap:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå