Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Fant nettopp ut at bio-mor surrer rundt på sidene her og... Jeg var å snoka på BarneMitt for å lese om barn i alderen til ste-datteren min, og da så jeg standarnicket til bio-mor. Hun har det i mail og alt som er. Og tidligere så kom det et svar her inne fra en annonym som hadde en situasjon som kunne minne veeldig om hennes. Føler at nå tør jeg ikke skrive noe her mer. Tenk om hun kjenner meg igjen. Vil ikke at den skravlebøtta finner ut at jeg er en prøver... Men nysgjerrig som jeg er, må jeg jo nå snoke rundt på sidene der inne etter hva hun har skrevet. Det er jo egnetlig ganskje opplagt at hun er her. Hun er jo mor og dette er jo populære sider. Spørsmålet er om noen av dere andre har oppdaget dette?? At biomor eller stemor i deres situasjon også er her inne?? Hva har dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 joda jeg er i samme situasjon jeg også der.. stemor er her inne hun også men det gjør meg ingenting.. jeg er her for at jeg er gravid med nr 3 tenker det er flere her i samme situsjon egentlig.noen tenker på det,andre ikke
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 sånt er litt gøy å finne ut... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå