Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har noen peiling på om det går an å prøve bæretøy på butikken Lotusbarn i Bergen? Skal kjøpe formsydd bæresele, men klarer ikke bestemme meg, så det hadde vært greit å prøve først.. Og er det helt teit å komme dit med vogn? Var så ruskevær i dag, og da har jeg bare en eeeldgammel allværsjakke som passer rundt oss og den er ikke lekker... Vet ikke om det kanskje er upraktisk å komme seg dit med vogn heller?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Vet egentlig ikke svaret, men går ut fra at hjemmesiden deres kan svare deg på mer:) Bare gå og se... Evt så kan du gå på bæretreff, meld deg på inne på Tettinntil og skriv også hva du ønsker å prøve slik at du er sikker på at noen tar det med. Evt kan du også sjekke tettinntil for å se om det er noen bærehjelpere i nærheten av deg!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det er bærehjelp i nærheten, men denne har ikke formsydde... Og så fant jeg ikke ut av hvilket forum jeg skulle bruke på tettinntil :-D men får vel bare legge inn en tråd og håpe at det ikke ble helt feil sted :-D
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Forumet for treff er det som heter bæretreff, deretter velger du området (vestlandet osv)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ja der får du prøve det du vil.Jeg hasr fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært der.Du kan fint gå der med vogn;) jeg har vært der mange ganger med vogn, er jo ikke alltid det passer å bære....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå