Gå til innhold

Noen bærere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen peiling på om det går an å prøve bæretøy på butikken Lotusbarn i Bergen?

Skal kjøpe formsydd bæresele, men klarer ikke bestemme meg, så det hadde vært greit å prøve først..

Og er det helt teit å komme dit med vogn? Var så ruskevær i dag, og da har jeg bare en eeeldgammel allværsjakke som passer rundt oss og den er ikke lekker... Vet ikke om det kanskje er upraktisk å komme seg dit med vogn heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet egentlig ikke svaret, men går ut fra at hjemmesiden deres kan svare deg på mer:)

Bare gå og se...

Evt så kan du gå på bæretreff, meld deg på inne på Tettinntil og skriv også hva du ønsker å prøve slik at du er sikker på at noen tar det med.

Evt kan du også sjekke tettinntil for å se om det er noen bærehjelpere i nærheten av deg!

Skrevet

Det er bærehjelp i nærheten, men denne har ikke formsydde... Og så fant jeg ikke ut av hvilket forum jeg skulle bruke på tettinntil :-D men får vel bare legge inn en tråd og håpe at det ikke ble helt feil sted :-D

Skrevet

Forumet for treff er det som heter bæretreff, deretter velger du området (vestlandet osv)

Skrevet

Ja der får du prøve det du vil.Jeg hasr fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært der.Du kan fint gå der med vogn;) jeg har vært der mange ganger med vogn, er jo ikke alltid det passer å bære....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...