Gå til innhold

Pensling av kjnsvorter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å pensler ettpar små vorter (på huden, ikke slimhinnen), og lurer på ett par ting. Hvordan funker det, detter de av eller skrumper inn eller hva? Merker sålangt ingen forandring. Har hørt det gjør så vondt å pensle, men heller ikke der merker jeg noe, helt følelsesløst, men det er blitt litt ømt å være borti vortene sånn ellers, men penslinga svir ikke. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du akkurat har begynt behandlingen så merker du nok ikke så mye,. Bare vent et par dager!! Det er et veldig sterkt stoff som etser bort vortene, så ja, det kommer til å svi noe helt for jævelig. Huden blir sår og tørr og sprekker av det sterke stoffet.

De som har vorteviruset i seg har gjerne et stort utbrudd, mulig ett nytt som kan utløses av graviditet eller stress. eller noe annet. Det kan komme en og annen vorte en sjelden gang.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt har fulgt behandling i ettertid hvis jeg har hatt en eller to. Det tar jo en evighet å fjerne de med pensling.

Jeg har tatt ett godt tak med neglene og revet de rett av ! Sant. Vondt, men kniper du de av helt innerst, kommer de ikke tilbake. Ikke her i alle fall. Effektivt, hoho.

Skrevet

Hvis det er kjønnsvorter du mener, så har jeg hatt det..Jeg kjente heller ikke noe mens jeg pensla, før det plutselig var litt rar følelse og masse utflod/kliss i trusa, og *poff* så var de bare borte :)

Skrevet

*Poff*- vorter!

Tøft.

Mine ga ingen lyd fra seg.

Skrevet

Haha :P

Nei, er vel ikke alle som er like heldige som meg da.. Magiske vorter jeg hadde kanskje? :)

Skrevet

Hehe, ja KjØNnsvorter, tastaturet krangla litt.

Blør du ikke mye når du napper dem bort? Har vært inne på tanken selv, men siden det er første gangen så prøver jeg denne penslinga litt til. Har pensla to dager, så siste dag i morra. Begynner å svi litt når jeg rører på dem, så kanske det betyr at dem vil løsna snart?

Skrevet

Må bare spørre.

Nå har liksom "skallet" på vorta forsvunnet, hva i alle dager, står bare en slags stav igjen, og jeg skal ikke pensle mer før over helga. Vil resten forsvinne da eller? Prøvde meg på å røske den bort, emn den satt veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...