Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Sønnen min på 4 uker og 2 dager har ikke smilt enda. Står at de begynner å smile rundt 3 uker... Han er født 8 dager før termin, men det har vel ikke noe å si?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det er bare en generell antagelse. Hvis han fremdeles ikke smiler når han er 6 mndr burde du være bekymret:-) Mine sønner smilte ikke når de var tre uker
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Min første smilte da han var rundt 3 uker, det er derfor jeg lurer...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jentungen min gjorde også det:-) Man har lett for å sammenligne. Får du grei øyekontakt da?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ja, men syns det også tok litt lang tid.
Duracella Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Ja men er det ikke normalt at noen er senere enn andre da? Jenta mi smilte ikke før hun var seks uker, og da var det langt mellom hvert smil. Hun er ustø til å holde hodet sitt enda og, ni uker gammel. Og hun pludrer ikke.... Er det normalt?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Kjære vene, jeg syns du setter nokså høye krav til et menneske som har levd i en mnd Han er nok helt normal, ta det med ro.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Ja men som noen sier under her...det er normalt å være ulike. Men får du øyekontakt, tror jeg ikke du behøver å bekymre deg altså:-) Vi lurte våre til å smile vi..det var nok nærmere 2 måneder før de smilte spontant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå