Gå til innhold

hvordan ser dere for dere permisjonstiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å styre på hjemme, kose meg med nurket mitt og bare ha det fint:) Og kanskje få tid til litt hobbyer som scrapbooking..

 

Noen som har noen planer for permisjonstiden? Hva dere har tenkt å fylle dagene med utenom å kose seg med den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen har jeg hatt permisjon 1 uke, og det jeg har gjort til nå er å skrubbe det ene etter det andre, male litt og rydde;) Har ikke ro i ræva for 5 flate øre, hehe.. Men idag har jeg bare slappa av faktisk og tatt det med ro, men kjenner det må ikke bli for mye av denslags;) Kjeder meg jo ihjel, hehe.. Har vasket alt klart av babyting, og har full vaskings på tepper, puter, sengetøy osv.. Utrolig hvordan innstinktet tydeligvis slår inn når det skal komme baby i hus;) Ca. 2 uker igjen til termin, og da er det digg å være ferdig med alle disse tingene. Skal kose meg utrolig med babyen når den kommer! Da blir det å bli kjent med den lille, gå turer med vogn osv.. Gleder meg! Da får jeg noe selskap her hjemme også, hehe.

Skrevet

Jeg kommer til å trene mye, holde meg oppdatert mht jobb, planlegge bryllup (som er driiit kjedelig!) og kose meg med bebisen. :)

 

Jeg tror også at milliarder av små grå hjerneceller kommer til å gå i koma.. Det er ikke så veldig intellektuelt stimulerende å gå hjemme med baby, men...

Skrevet

Jeg gleder meg. Skal gå masse turer med hund og baby. Vi flytter også i nytt hus nå rett før baby kommer så skal bruke permisjonstiden til å innrede og stelle i hus. Elsker sånt.

Ellers blir det vel litt besøk , kafeturer og shoppingturer på dagtid. Skal prøve å ha middag klar til mannen når han kommer fra jobb også. Iallefall planlagt hva vil skal ha;) Så får han ta seg av babyen litt når han kommer hjem også kan jeg hvile litt. Eventuelt gjøre mine ting av det jeg ikke får gjort med babyansvar hele dagen.

 

Skal også lage fint album til snuppa, med bilder av henne og meg i graviditeten osv.

 

Skal også forsøke å lese litt på studienene selvom jeg er i permisjon. Greit å trimme de grå litt.Også blir det mindre å ta igjen senere.

 

Skrevet

Ja, ganske sikker på at hjernecellene kommer til å bli underernært det neste året.. men det kommer nok fort tilbake igjen;)

 

Jeg har også planer om å gå masse tur, og har kjøpt vogn med fire hjul og luftdekk for bedre demping pga det.

 

Tror de første dagene i permisjonen kan bære litt preg av antiklimaks.. litt sånn "jah, da var det fri da.. hva skal jeg gjøre nå.." Litt som etter en lang eksamensperiode. Dagen etter eksamen sitter man jo liksom og føler litt på det at man skulle ha gjort et eller annet, man vet bare ikke helt hva:)

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke lagt så mange planer. Venter tvillinger så tenker mye tid kommer til å gå med til å jobbe inn rutiner i starten. Jeg tar det som det kommer :)

Skrevet

Har akkurat gått hjemme et år med en litt krevende gutt... så jeg håper at denne gangen blir det roligere så jeg får tid til litt hobby ting og bare slappe av og kose meg hjemme :) mesteparten av tiden med gutten min gikk med på å få han til å sove og styre med maten.. puh......så ikke tid til kafe besøk, by tur eller hobby....

men ingen barn er like sies det jo :) hehe..... håper det blir mer kos og håper faktisk at jeg rekker å kjede meg litt :) hehe... blir uansett mye tur gåing med vogna... har forresten gutten min hjemme to dager i uken også så blir nok å fare med :) gleeeeder meg.. koselig å være hjemme mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...