Gå til innhold

Hvorfor er det så mange anonyme her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg syns det er litt irriterende ;P

Temaer som er sensitive, veldig personlige eller som kan "avsløre" bryllupsplaner til folk som ikke skal vite det, kan jeg skjønne... men det er jo så mange innlegg her som går på helt normale vanlige ting!?

Er dere så redde for å vise hvem dere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor dette temaet kommer opp igjen til stadighet.Om jeg signerer med ChellBell-høygravid eller om jeg signerer med anonym,det er vel ett fett vel?Du vet ikke hvem jeg er uansett:=)

Jeg har ikke et clue på hvem noen av dere andre er,selv om dere signerer med nick,så for meg spiller det ingen rolle.

Signerer selvsagt med

Skrevet

Jeg har ikke sett at dette temaet har vært tatt opp her inne, så jeg beklager at jeg bidro til å ta det opp igjen.

Jeg må allikevel si meg litt uenig i det du sier om at man ikke vet hvem man er ved å bare bruke et nick. Går du inn på 3. tri så vet veldig mange hvem jeg er uten å egentlig kjenne meg i virkeligheten. Og det er jo fordi jeg signerer aldri med anonym, men sier det jeg tenker, mener og føler. Og det har jeg gjort her inne siden jeg var 4 uker på vei. - På den måten danner folk et veldig godt bilde av hvem jeg er, og det syns jeg er helt greit. :) Jeg har ikke så mye å skjule eller føler meg redd for å utlevere meg selv.

For all del, vær anonym så mye som du vil! Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor noen velger å være det. ;)

Skrevet

typisk av anonym å svare på dette spm hehe...

jeg også irriterer meg at det er så mange anonyme både her inne og andre steder!

er det veldig personlig så skjønner jeg det, men at det er noen som er anonym når de spørr oss hvilken vogn har du?

hva er det som er så forbanna farlig å signere med nick det da??

og jeg har heller ikke sett at dette temaet har vært oppe her inne på bryllupsdebatten, men kanskje på skravlesiden!

Skrevet

Du har de fleste argumentene mine for å være anonym i ditt eget innlegg ;) jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker at folk skal danne seg et bilde av meg, jeg har ikke lyst til at innleggene mine skal sees i en sammenheng så folk skjønner hvem jeg er. Jeg er rett og slett redd for å legge igjen meldinger og utlevere meg på nettsteder jeg ikke selv har kontroll på. Det tok meg ikke lang tid å finne ut hvem enkelte her inne er i virkeligheten, og slik informasjon ønsker jeg ikke at andre skal sitte igjen med om meg!

(og så det er sagt, jeg er ikke samme anonym som lenger opp i tråden her)

Skrevet

"typisk av anonym å svare på dette spm hehe..." nå var vel dette spørsmålet rettet til oss anonyme, så kanskje ikke så rart at det er anonyme som svarer??

Skrevet

Signerer den siste anonym.

Er anonym her inne på de forumene det er mulig, da jeg ikke vil at afolk skal danne seg et bilde av meg. Vi hadde jo en sak for veldig kort tid siden der en person ble avslørt (så til de grader også).

Skrevet

Okay.. jeg skjønner den. Jeg har en venninne som er liiiiiivredd for pc, internett og det å legge igjen spor i tilfelle noen danner seg en personprofil på henne. Det irriterer meg (det også) ;), men jeg skjønner at folk kan føle det på den måten og det må jeg jo bare respektere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...