Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Vimsemamma og meg:-) Maskinen hennes har gått varm, så hun falt ut av cyberspace. Og jeg har fått min lovemachine inn her, så jeg faller fra litt jeg også nå;-) Moahahahahaha.........................og god natt:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ha ha ha jeg får ta et glass rødvin til Criminal Minds, og så er det natta her også))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå