Gå til innhold

Jeg bare hater Frp'ere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de bare vil ha billig sprit, bensin og flesk. De hater utledninger og alle svake som ikke kan bidra i samfunnet.

 

Jeg hater dem fordi det er smålige, empatiløse og enkle mennesker, som tror at Frp er et bra parti!

 

Jeg vemmes rett og slett, ja rent ut skammer meg for at Frp nå er norges største parti. Det sier litt om hvor mange trangsynte idioter det finnes her i landet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hater frpere fordi de hater utlendinger? Du er jo rasist i mot en gruppe du også; Frperne!!!! Så du er ikke noe bedre menneske.

 

Og det er nok du som er trangsynt her lille venn, som ikke greier å se at verden ikke hadde gått rundt om ikke alle hadde ulike syn!

Skrevet

og jeg hater folk som generaliserer!

 

Prøv å gå fram på en litt annen måte, kanskje jeg kan være enig med deg!!:)

Skrevet

Herre jemen! Snakker om å sette ting på spissen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...