Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Fordi de bare vil ha billig sprit, bensin og flesk. De hater utledninger og alle svake som ikke kan bidra i samfunnet. Jeg hater dem fordi det er smålige, empatiløse og enkle mennesker, som tror at Frp er et bra parti! Jeg vemmes rett og slett, ja rent ut skammer meg for at Frp nå er norges største parti. Det sier litt om hvor mange trangsynte idioter det finnes her i landet!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Du hater frpere fordi de hater utlendinger? Du er jo rasist i mot en gruppe du også; Frperne!!!! Så du er ikke noe bedre menneske. Og det er nok du som er trangsynt her lille venn, som ikke greier å se at verden ikke hadde gått rundt om ikke alle hadde ulike syn!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 og jeg hater folk som generaliserer! Prøv å gå fram på en litt annen måte, kanskje jeg kan være enig med deg!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Herre jemen! Snakker om å sette ting på spissen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå