MammaKos Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Er det noen andre som har hatt små flak i urinen på slutten..? I så tilfelle - hva er dette?
temine Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hvordan ser flakene ut? Jeg hadde flak i fostervannet sist, hvite flak av fett fra babyen...men ikke i vanlig urin da. Du lekker ikke fostervann da?
mamarama og lille banan Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg har også flak i urinen uten at det har blitt reagert på det når jeg har levert urinprøve. kanskje det er proteiner i urinen? det er også vanlig....
MammaKos Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Så det bare idag formiddag, men om det var fostervann hadde jeg vel merket det i underbuksen ila dagen idag..? Hmm.. Kunne liksom ikke se flakene så godt, så mer skyggene fra dem i bunnen av doen på en måte..
temine Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Da var det nok ikke slike fettflak fra bebisen, for de ville ha ligget på toppen og bada seg:)
MammaKos Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Ja, de lå på toppen, som ga skygge i bunn av doen.. Men, kan jo ha vært no annet "grums" siden det ikke har vært no mer ila dagen.. Tusen takk for svar hvertfall! Nå skal jeg holde utkikk etter fler flak heretter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå