wargirl Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Går meg helt vill i denne vognjungelen. Vil gjerne ha en trehjuling pga plass i bil. Men krever at bagen kan brukes lenge, har termin i jula og regner med at jeg neste høst også trenger bagen samt voksipose. Fant ut at bagen var 82 cm lang innvendig, synes det høres lite ut jeg. Noen med erfaring??? Tuuuuuusen takk for svar
Herkules Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Dette er en av de lengste bagene på markedet! Så den er def. stor. Jeg hadde en gutt som vokste fort og han brukte sin bagdel til han var 8 mndr Jeg tror ikke du kommer til å bruke bag til høsten da er jo barnet ditt 8-9 mndr Jeg brukte ikke bagen egnetlig etter ca 7 mndr, men siden han lå og ikke krøp ut så sov han i vognen sin ved noen anledninger og da var det plass til han var over 8 mndr. Ellers er TFKen en veldig bra og solid vogn som jeg kan anbefale. Jeg har ikke joggster twist, men de jeg kjenner som har den er veldig fornøyd Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe 4- hjuling TFK er veldig håndterlig i butikker ol og fin å trille i terrenget. Joggsteren har lang liggedel i sportsvogna også så den kan brukes lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå