anjaslilje Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 å jeg kjenner murringer i magen. fikk det nå ikveld. hva kan dette være? er vel forsent til festesmerter? eller?
floga har endelig fått spire Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det lurer jeg også på... Hadde enorme smerter i går, da var det en uke siden EL!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde også slike smerter for par dager siden er på dag 9 i dag. Nå er det helt stille der inne, muuulig jeg kjenner noe innimellom, er spennende dette.
LINDA*** Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Syns det romler og bobler litt etter EL jeg også. Jeg har opplevd noe rart. Hadde el-slim og åpen tapp for en uke siden. Så ble sekretet tørt. Nå er det på'n igjen! Kan vel ikke ha elslim 2 ganger i syklusen?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jo man kan det om ikke kroppen fikk til EL forgje gang så prøver den igjen en gang til. Bruker du EL test?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Tappen min er ihvertfall høyt oppe, lukket og har på en måte gjemt seg, bøyd seg til en av sidene i sjede veggen. Hvordan er deres tapp?
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde slike smerter 6 dagen og siden da har det vært rimelig rolig i magen. Bortsett fra litt vonde stikkinger da ;o) Så vi får krysse fingrene for at det er festesmerter vi har hatt.. er på 11 dag nå!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Oj er du på dag 11, da kan du få en svak strek da ;O)))) når skal du teste?
LINDA*** Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Bruker ikke eltest, og temper ikke. (noe jeg burde gjort!!!) Syns denne pp har vært så teit. Har vært hos akupunktur, så jeg trodde et øyeblikk at syklusen min gikk fra 40 dager og ned til 28 (om EL var forrige helg). Men nå veit jeg ingenting. Alt er åpent. Det er vel bare å fortsette fem om dagen - sex om kvelden-prinsippet;) hehe.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 I morra tidlig.. hehe.. Klarer ikke holde meg lenger enn det ;o) Så da får jeg bare krysse fingrene og håpe på det beste )
floga har endelig fått spire Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 Jeg kjenner ikke så mye smerter i magen etter at jeg hadde enorme "krampe-stikke greier" 7 dager etter EL. Bare litt stikking av og til! Er nå på dag 9, så har IKM førstkommende onsdag! Spennende... lurer sånn på om det var festesmerter???
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 hei jenter! jeg også hadde skikkelige krampestikking en uke etter EL, og noen timer etter blødde jeg bittellitt...hm..festeblødning? 6 dager til IKM nå, og jeg er veldig spent;-) lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå