MammaKos Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 6 dager igjen til UL termin og venter og venter på denne berømte proppen.. Føler liksom at det er en positiv ting når den går m tanke på at fødselen nærmer seg.. Er vel sikkert derfor jeg venter på den.. Gikk den/gikk den ikke hos dere som har født før??
MammaKos Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2008 Tror nok det var litt dårlig overskrift jeg valgte her.. Folk tror vel at det er nok et "syte-innlegg" fra en som er utolmodig og venter på bebisen..
biie Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg så aldri noe til slimproppen i mitt første sv., vannet gikk 3 dager før termin, og fødte dagen før termin.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 gikk ikke med første..men denne gangen gikk den for 3uker siden..og ikke noe skjer
sullemor Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Jeg merket ikke noe til noen slimpropp forrige gang, og denne gangen (7 dager til termin) har jeg heller ikke sett noe til den.. Har hørt mye om den, men venter ikke akkurat på den. Den kan jo komme når vannet går..
lottepott Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Av de tre gangene jeg har født tidligere,har jeg kun sett den 1 gang.. Husker ikke eksakt dagene det tok,men ganske kjapt ihvertfall...
**Marge Simpson** Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Slimproppen min gikk over flere dager for to uker siden, men jeg har ennå ingen åpning. Jeg er 38 uker og 3 dager dag, og håpet at jeg skulle føde litt tidligere siden slimproppen gikk såpass tidlig, men det ser ikke sånn ut.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 jeg merket aldri noe til slimproppen min, men fødte til termin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå