Gå til innhold

Veeeenter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager igjen til UL termin og venter og venter på denne berømte proppen..

Føler liksom at det er en positiv ting når den går m tanke på at fødselen nærmer seg.. Er vel sikkert derfor jeg venter på den..

Gikk den/gikk den ikke hos dere som har født før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det var litt dårlig overskrift jeg valgte her.. Folk tror vel at det er nok et "syte-innlegg" fra en som er utolmodig og venter på bebisen..

Skrevet

jeg så aldri noe til slimproppen i mitt første sv., vannet gikk 3 dager før termin, og fødte dagen før termin.

Skrevet

gikk ikke med første..men denne gangen gikk den for 3uker siden..og ikke noe skjer

Skrevet

Jeg merket ikke noe til noen slimpropp forrige gang, og denne gangen (7 dager til termin) har jeg heller ikke sett noe til den.. Har hørt mye om den, men venter ikke akkurat på den. Den kan jo komme når vannet går..

Skrevet

Av de tre gangene jeg har født tidligere,har jeg kun sett den 1 gang.. Husker ikke eksakt dagene det tok,men ganske kjapt ihvertfall...

Skrevet

Slimproppen min gikk over flere dager for to uker siden, men jeg har ennå ingen åpning. Jeg er 38 uker og 3 dager dag, og håpet at jeg skulle føde litt tidligere siden slimproppen gikk såpass tidlig, men det ser ikke sånn ut.

Skrevet

jeg merket aldri noe til slimproppen min, men fødte til termin :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...