Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 .... lei av å bo i esker og aldri finne noe når jeg trenger det. Lei av barnehagestart og alt peset som følger med, når barnehagen er mye lenger unna enn jeg trodde kom til å spille noen rolle før hun begynte. Lei av å ikke gidde å vaske klær; det tar uansett aldri ende på haugen, så om jeg vasker eller ei er det like fullt i kjelleren. Bare at nå har jeg snart ikke flere rene sokker igjen. Lei av at jeg bare har to bukser som passer og at det blir enda verre når de jeg har er for små. Lei av å tenke på at tiden går dritsakte fram mot termin i januar..........*urk!* Men verst av alt, i dag er jeg lei av at mannen min er syk og at det er en evighet til han blir frisk. Jeg savner ham slik han var, og får vondt av å se ham som i dag. Kan noen trykke på fast forward, plis? :'(
*Rutletutt* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Kunne ønske jeg kunne...men jeg kan gi deg en god klem:o)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Sender deg en god klem jeg, alt blir dritt når en man er glad i blir alvorlig syk og noen dager trenger man faktisk å klage å syte litt selv også selvom man liksom ikke har lov til det siden man ikke er den som er syk selv. Ganske slitsomt å være pårørende til tider også, det vet jeg alt om siden pappan min var alvorlig syk i 4 år. Drit i vasken og kos deg med familien denne helgen så kan du heller begynne på hverdagen igjen neste uke. Greit å la seg selv ta noen pauser fra dritten nå og da
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk... :') Jeg bare griner og griner, er nok litt på felgen om dagen, jeg pleier ikke sitte å sippe sånn som dette. Føler meg ensom, tror jeg må ta en tur og treffe folk i morgen... føles ut som om jeg ikke har pratet med noen på år og dag akkurat nå. Har ikke vært her på evigheter heller, kanskje det er det som er problemet, hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå