Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 I kveld når du kommer hjem møter jeg deg i døra. Jeg har halsbånd og håndjern i hånda og kommanderer deg til å ta av deg klærne. Når du står der naken dekker jeg øynene dine med et tørkle. Jeg tar på deg halsbåndet og fester hendene dine bak på ryggen med håndjern. Deretter leder jeg deg etter halsbåndet inn på badet. Jeg skrur på dusjen og kommanderer deg inn. Jeg fester halsbåndet øverst i dusjkabinettet og sprer beina dine. Mens du står der såper jeg inn puppene dine og maserer de omhyggelig. Såpeskummet renner ned over magen din og ned i skrittet. Jeg vasker deg omhyggelig i rompa og lar en finger gli litt inn i rompehullet. Maserer fingeren litt inn og ut. Lar den leke litt rundt åpningen. Jeg tvinger deg ned på huk, knærne sprikende. Mens jeg stikker pikken min inn i munnen din, samler jeg vannstrålen i dusjen og retter strålen mot fitta di. Jeg tar et godt tak i håret ditt med høyre hånd og styrer tempoet mens du suger meg. Jeg har lyst å komme i munnen din, men ikke enda. Vi har så vidt begynt. Jeg trekker meg ut og fører deg ut av dusjen. Tørker deg omhyggelig med håndkle og fører deg inn i loftstua. Jeg løsner på tørklet over øynene dine, gjør det større og dekker ansiktet ditt fra nesen og opp over håret. Jeg fyller munnen din med en ballgag og strammer den godt bak i nakken. Sørger for at den sitter godt og tvinger munnen din opp. Jeg løsner håndjernene og setter deg ned på huk, fortsatt sprikende med knærne. Jeg setter på deg ankelstraps, og binder et rep fra venstre ankel til bak på halsbåndet og ned til høyre ankelen. Du er nå fastlåst i denne stillingen og jeg plasserer deg inntil veggen. Mens du sitter på huk fører jeg inn den kulete buttplug’en. Først den minste delen, deretter den litt større og til slutt den store. Jeg legger meg så på rygg foran deg med hodet mellom beina dine og starter å slikke deg. Slikker deg først rundt klitten. Lar tunga gli sakte bakover mellom kjønnsleppene dine før jeg stikker tunga inn i deg. Jeg stikker tunga inn og ut og kjenner den litt syrlige smaken av deg, før jeg begynner å sleike deg med brei tunge hardt og heftig, mens jeg nyter saftene dine og smaken av deg. Jeg stikker to fingre inn fitta di og press mot skambeinet fra innsiden mens jeg slikker deg på klitten. Jeg vet du elsker dette grepet. Pusten din blir stadig tyngre, men jeg stopper før du kommer. Du får ikke lov og komme. Ulydighet straffes hardt og du vet å holde igjen. Jeg stikker den store dildoen inn i deg, den med de distinkte blodårene, og lar deg stå der skrævende over en dildo og en plugg. Du klarer ikke helt å svelge unna med ballgag’en og sikkelet har begynt å renne litt fra munnviken og ned på haka. Jeg går ut av loftstua og lar deg stå slik du står. Etter å ha klargjort soverommet kommer jeg og henter deg. Jeg kjører dildoen hardt og bestemt inn og ut et par gagner, mens jeg nyter stønningen din. Den er god og ruglete og jeg kjenner at den nøkker litt og du nyter friksjonen. Men ikke for lenge. Jeg trekker ut dildoen og pluggen, løsner ankelstrapsen og geleider deg inn på soverommet. Jeg kommanderer deg på kne opp i sengen, legger hodet ditt ned med rompa i været. Drar deretter venstre arm bakover og binder den fast til venstre ankel. Gjør det tilsvarende med høyre. Sørger for at knærne dine er godt fra hverandre slik at rompa og fitta di er vid åpen for meg med god tilgang. Jeg stikker pikken min inn i fitta di og puler deg hardt. Jeg treffer rompeballene dine hardt for hvert støt med en markant klaskelyd. Jeg dasker deg med åpen hånd på den ene skinka og kjenner du rykker litt til. Fortsetter å pule deg hardt. Klasker deg en gang til. Du blir litt rød. Litt vondt, mest godt. Jeg stopper opp og mens jeg er inne i deg, fører jeg den glatte pluggen inn i rompa di. Den er litt større enn den forrige så jeg gjør det sakte så du skal vende deg til den. Du presser i mot og den glir fint inn og jeg fortsetter i et litt roligere tempo. Etter at du har fått tilstrekkelig tid til å vide deg ut, tar jeg ut pluggen og trekker meg ut av deg. Jeg smører inn pikken min og rompa di godt med glid og presser meg mot rompehullet ditt. Jeg kjenner du åpner deg og jeg glir inn. Du kjenner det sprenger litt men tar i mot. Pusten din er tung. Sikkelet renner fra munnen din og det surkler litt når du puster. Veldig sakte. Litt etter litt. Litt vondt, mest godt. Du er så kåt at du kjenner det pulserer i fitta og du er god og hoven. Føler at du blir brukt og nyter det. Kjører først litt sakte og så fortere og fortere. Du kjenner det sprenger i rompa. Jeg kjenner det sprenger i pikken. Lyst å komme nå, fylle deg opp. Men nei, ikke enda. Det er trangt og godt, nesten for godt. Jeg nærmer meg klimaks fort så jeg trekker meg ut. Du stønner i det lukkemuskelen endelig passerer hodet og får lukket seg. Fitta di er hoven og pulserende, og det renner saft av deg. Jeg løsner armene dine fra anklene og retter deg opp. Binder armene bak på ryggen og legger deg bakover. Deretter binder jeg anklene dine til låret. Jeg fører så inn analbeads på deg, før jeg løsner og tar av ballgag’en. Mens du ligger slik på ryggen stikker jeg pikken inn i munnen din samtidig som jeg maserer vibben på klitten din. Maserer den med god kraft mellom kjønnsleppene dine, stikker den litt inn i deg, og fører den opp igjen. Gjentar og gjentar. Samtidig holder jeg hardt i håret ditt og før pikken min inn og ut av munnen din. Du puster tungt og jeg kan høre at du snart kommer. Du har fortsatt ikke fått lov til å komme og du ber om tillatelse mens du fortsatt har pikken min i munnen din. Jeg avventer litt og lar deg kjempe i mot en liten stund. Jeg slipper så taket i håret ditt, skifter grep på vippen, presser den mot klitten din og tar tak i ringen på analbeadsene. Mens jeg fortsatt har pikken i munnen din gir jeg deg tillatelse til å komme. Jeg kjenner at du spenner kroppen og presser deg mot vibratoren og i det du kommer trekker jeg analbeadsene bestemt ut av deg i ett fast drag. Du stønner høylytt, rister og vrir deg, men du vet bedre enn å ta pikken min ut av munnen din. Når du er ferdig tar jeg igjen godt grep i håret ditt mens du fortsetter å suge meg. Jeg kjenner leppene dine og tunga stramme seg rundt meg mens jeg glir inn og ut i bestemt tempo. Rett før jeg kommer trekker jeg meg ut. Jeg tviner deg til å ha munnen åpen med tunga så langt ut du klarer. Jeg runker hardt mens jeg har pikken mot tunga di og du sleiker meg lett på hodet til jeg kommer og jeg spruter deg i ansiktet og på tunga. Du vil ikke ha alt i munn og lar det meste renne av. Jeg løsner repene dine og tørklet før jeg legger meg utmattet på ryggen. Du bøyer deg over meg, tar pikken inn i munnen og suger den ren før du legger deg henslengt inntil meg og bare nyter følelsen og det at det nå endelig er helg. Og i morgen er det ny runde…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Mmm... Skulle ønske det var jeg som var så heldig! Akkurat det du skriver her er faktisk min fantasi, og jeg håper jeg en gang får oppleve det! Hadde i tilfelle vært min deiligste stund noen sinne.. Skulle ønske det var meg du ventet på
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jævlig glad du ikke møter meg i døren når jeg kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Grøss, det er jeg også veldig takknemlig for.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ble drit kåt, men tror aldri jeg kunne vært med på noe sånt selv...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 mmm her var det mye inspirasjon å hente! Flere godnatteventyr takk ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Er så takknemlig for at det der ikke er meg.....greit nok at enkelte liker det, men ærlig talt : æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå