Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Eneste fri dagen denne uka.Jeg skulle gjøre såååå masse i dag. Våkner og er SLAPP....orker ikkeno.Vodt i hodet og fryser. Kvalm, skikkelig kvalm i hele dag.Bare ventet på begynne å spy...men skje liksom ikke. et knekkebrød har jeg fått i meg i dag. Er detta for noe da?? Hehe...savner mannen min jeg..
Anne-B. Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Stakar, kanskje savnet har satt seg i magen?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Hehe...artig svar Nei hadde det enda vært det...men etter 15 sammen så klarer jeg meg fint uten han noen dager. Men typisk at jeg blir dårlig når han er borte...med tanke på ungene og alt de krever!!!
HeldigeMEG:) Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 åhh, husker jeg var såå sinnsykt dårlig. kvalm og slapp å lå rett ut.. Hadde heller ingen mann hjemme på det tidspunktet.. måtte få mammatil å komme bort, greide ikke ta ansvar i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå