Gå til innhold

Drar til Alcudia med 2-åring - noen som har gode tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp kommet tilbake fra alcudia. Kjempe fin strand, men veldig turist sted. Leier dere bil er det kempe flott aa reise ti marinland som har delfiner og soeloever og papegoeye show. Kommer litt ann paa hvor lenge dere skal vaere der. Vaar 2 aaring syns det var veldig stas paa stranden, og i gammle byne med smale gater og alt som der var aa se.

Hvor skal dere bo?

Stranden er lang;-) Vi var der paa en lengre tur enn normalen er saa kanskje jeg kan gi deg noen tips:-)

Skrevet

Takk for svar :o)

Vi skal bo på Sunwing N. Palmeras, ligger ved stranda.Hvor lenge var dere der? Vi skal bare være 1 uke.

Skrevet

Var der nesten en mnd, men vi leide bil og kom oss til rundt forbi. Kjempe fint sted dere skal bo paa da. Jeg maa bare anbefale aa gaa paa l'llia aa spise lunsj og drikke kaffe. ligger i porta, rett foer mango (som foroevrig hadde veldig mye fint, spec. jakker..)

Synes ikke det var saann spesielt mye for de paa 2 aa gjoere, men dere bor jo paa sunwing og er er det masse aktiviteter. Vaar 2 aaring synes Lollo og Bernie er KNALL! hihi...

Og standen er jo en sikker vinner uansett her i gaarden da;-)

God tur da! gled dere. Var littt kaldt de siste dagene vi var der, litt ustabilt vaer og "kaldt" paa kveldene.

Skrevet

Så kjekt å høre at hotellet er bra, det er jo alltid spennende. Skal se om vi finner I'llia, er porta langt unna?

Kanskje lurt å ta med en varm jakke eller to til kjølige kvelder da.

Tusen takk for flotte tips!!

Skrevet

Vet ikke om jeg har noen tips men det hotellet, beliggenheten..... helt knall!!!

God tur, kos dere masse.

1 uke = bade,bade og bade.

Skrevet

God tur, var der da min største var 2 år. Utrolig tilrettelagt for barnefamilier. Det finnes lekestativer overalt. Men et minus er at det er kjempedyrt. Skulle kjøpe en liten tube skinkeost som kostet 7 Euro.

Kos dere kjempemye.

Skrevet

Nei ikke det hele. Gaar bare strandpromenaden og da tar det vel kanskje 10 min. Tok aldri tiden egentlig. God frapoccino der. hihi.. og tunfisk baguette, hvis du liker det:-D

Bare aa kose dere masse.

Spurte akkurat mannen om han kom paa noe annet bra i Alcudia for 2 aaring og han saa: STRANDEN!!! saa jeg regner med det sier det egentlig:-)

Skrevet

Takk for enda flere tips! Nå gleder vi oss virkelig til å reise!!

Kanskje lurt å ta med litt pålegg hjemmefra da siden det er så dyrt?

Skrevet

Maa dere har norks paalegg saa kan det jo vaere greit aa ta med hjemme fra. Men hvis ikke er det ikke saa dyrt paa feks eroski. Det ligger en slik ganske stor butikk ikke saa lang fra hotellet. Der selger de ogsaa 3 pk m juice osv billig. Samme med vann.

Skrevet

Flott! Tror vi likevel tar med oss litt hjemme fra, slik som badebleier, bleier, pålegg og div.

Ser på værmeldingen at været et så som så, men uansett blir det jo FERIE :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...