mam <3 Skrevet 18. september 2008 #27 Skrevet 18. september 2008 Nå har jeg stemt. Det må være en utrolig følelse å få storfangsten, tipper han er stolt nå!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #28 Skrevet 18. september 2008 Nr 67;) Haaater alt som har med jankt å gjøre, men måtte jo stemme på pappan din.
balle og solo Skrevet 18. september 2008 #29 Skrevet 18. september 2008 jeg er anbefaler nr.70!!! Lykke til!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk. Dere er så snille!!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #31 Skrevet 18. september 2008 Min stemme har han fått! Han så veldig fornøyd ut!
Staark Skrevet 18. september 2008 #32 Skrevet 18. september 2008 Jeg var 74! Tipper han kommer i avisa:)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #33 Skrevet 18. september 2008 Da har pappan din fått en stemme fra meg også) Tydelig at han var stolt ja,med god grunn:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. september 2008 Forfatter #34 Skrevet 18. september 2008 Så snille dere er damer. Takker så mye. Og krysser fingrene for at han kommer i avisa. Vet det hadde vært stas for han.
cilles Skrevet 18. september 2008 #35 Skrevet 18. september 2008 Stemte på pappan din. Nr 101.. Lykke til :-)
Marsipan❤grisen Skrevet 18. september 2008 #36 Skrevet 18. september 2008 Hehe, så søt han var Stemme nr 102 fra meg
mamma-til-4 Skrevet 19. september 2008 #38 Skrevet 19. september 2008 Da har pappan`din fått stemme nr 114:) Stolt jeger ja:)
Løven,fisken og vekten Skrevet 19. september 2008 #40 Skrevet 19. september 2008 Da har pappaen din fått min stemme:) Kjempefint bilde og han så kjempestolt ut:) Lykke til:)
Prinsemammaen Skrevet 19. september 2008 #41 Skrevet 19. september 2008 Synes så synd på elgen jeg da..... Men pappaen din så så koselig ut, så han fikk min stemme likevel! :-) Nr. 120.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2008 #43 Skrevet 19. september 2008 Nr 125 fra meg - så go' pappaen din så ut )
Carta Skrevet 19. september 2008 #46 Skrevet 19. september 2008 Meg og har stemt! nr. 135. Dette må jo gå!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 19. september 2008 #49 Skrevet 19. september 2008 DET er det FREKKESTE!!!!! hihi.. neida... stemme 151 fra meg... selv om jeg syntes vedlig synd på elgen da... men... sann er verden:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå