Gå til innhold

Litt frekk her...


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg stemt. :) Det må være en utrolig følelse å få storfangsten, tipper han er stolt nå! :D

Skrevet

Nr 67;) Haaater alt som har med jankt å gjøre, men måtte jo stemme på pappan din.

Skrevet

Tusen takk. :)

Dere er så snille!!

Skrevet

Da har pappan din fått en stemme fra meg også:o)

Tydelig at han var stolt ja,med god grunn:)

Skrevet

Så snille dere er damer. :)

Takker så mye. :) Og krysser fingrene for at han kommer i avisa. Vet det hadde vært stas for han. :)

Skrevet

Hehe, så søt han var :)

Stemme nr 102 fra meg :):)

Skrevet

Da har pappan`din fått stemme nr 114:)

Stolt jeger ja:)

Skrevet

Da har pappaen din fått min stemme:)

Kjempefint bilde og han så kjempestolt ut:)

Lykke til:)

Skrevet

Synes så synd på elgen jeg da.....

Men pappaen din så så koselig ut, så han fikk min stemme likevel! :-)

 

Nr. 120.

Skrevet

Nr 125 fra meg - så go' pappaen din så ut :o)

Skrevet

DET er det FREKKESTE!!!!!

 

 

hihi.. neida... stemme 151 fra meg... selv om jeg syntes vedlig synd på elgen da... men... sann er verden:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...