Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 er mna virkelig nødt til å betale 700 kr for et par vintersko til et barn som er 1,5 år???jeg synes det er fryktelig mye,han skal da bare bruke det denne sesongen likevel! noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe gode vintersko til en litt bedre pris?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 er helt vilt...har selv bestilt sorel-sko til poden for den prisen. men han er litt større da - 2,5. men husker at jeg i fjor fikk bakoversveis... friends skoene fra obs er visst ikke verst har ikke testet dem selv, men har sett de få skryt her inne, hehe!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 På Obs, men aner ikke om de er bra.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har vært å kikket litt å tror dette er prisen det ligger på. Om du vil har tørre og varme små ben. Men ofte så koster jo voksne sko dette også, gjerne det dobbelte.. Å man kjøper jo ofte nye sko hver sesong selv. De blir sikkert pent brukt, ta godt vare på dem til en evt. nestemann.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 jo,men til gjengjeld kan jeg jo bruke skoene mine år etter år,det kan ikke poden... synes fortsatt det er dyrt! HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Sparkjop.no Jeg er helt enig med deg. Har tre av dem jeg..2100 kr bare på sko
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 hos skoringen får du kjempe sko til poden din fra 399,- og oppover. Kjøpte Ecco sko til poden ifjor, husker ikke helt hvor mye jeg betalte mendet var under 500 kr. Vanntette og kjempe bra støtte i foten. Kjøpte noen til 550,- iår Gore Tex sko. Er veldig fornøyd allerede. De veide heller ingenting så de er lett å løpe i til tross for størrelen. :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Jeg har bestilt sorell sko til jenta mi fra http://www.sierratradingpost.com/ Betalte rundt 250kr inkludert frakt....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Noen på OBS som er knallbra! de fikk vel en eller annen best i test. Jeg kjøper ikke Ecco, gjorde det i fjor, 800 kroner. DE TOK INN VANN!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde Friends skoene fra OBS i fjor. Spraya dem med impregnering gjorde jeg også, men de sugde vann. Leverte dem tilbake en dag de var søkkvåte helt gjennom så de ikke kunne nekte på butikken.
Supha Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 http://www.sierratradingpost.com/i/88673,70,_Sorel-Yoot-Pac-Winter-Boots-Waterproof-For-Kids.html Da har jeg bestilt to par. Det ene er det link til over.. 550 kroner for to par.. var jo røverkjøp! Ba dem dele forsendelsen så slipper vi toll og tull også. TAKK FOR TIPSET!!! Singel i posten til deg....
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Finner ikke ut hvilken størrelse jeg må ha. Ikke bare bare å finne det på shoe size converter heller, der opplyses det jo bare om voksne størrelser eller barn med større føtter. Ggggaaaahhh.....!
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 De friends skoa som var best i test for noen år siden er nok ikke det lengre. I fjor byttet de produsent og de holdt ikke mål i det hele tatt. Vet ikke om det er slik i år også, men ikke ta det for god fisk at de er så vanntette og gode i år som da de ble kåret til best i test.
Supha Skrevet 19. september 2008 #14 Skrevet 19. september 2008 http://www.heratyhall.com/fashion/shoe_sizes.htm Link til skokonverterer bestilte nr 6 til min..regna meg fram til at det skulle være 22.5 for det manglet et par tall i lista for barn. Regner med at det er like tette som "billige" sko i alle fall. Så må man jo spraye da. Lurt! Stor fornøyd jeg..
Supha Skrevet 19. september 2008 #15 Skrevet 19. september 2008 Misforstod deg jeg da..gutsbestebarn.. Trodde du mente sorel skoene..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #16 Skrevet 19. september 2008 Enig i at det er mye penger, men det er jo ikke billigere å produsere gode sko i barnestørrelser enn til voksne.. Er faktisk mye vanskeligere å pirke og sy sammen små sko enn store. Er forsåvidt sant at voksne kan bruke skoa i flere år også, men det er ikke fordi de vokser i bena at guttene mine må ha nye sko hvert år, det er fordi de sliter dem ut. De er mye ute, og leker både høyt og lavt, da trenger de gode varme sko! Jeg bruker heller penger på det, og kjøper andre ting billig, som joggedresser på Sparkjøp, collegegensere på Ellos osv. Men når de er så små som to år sliter de ikke så hardt på skoene enda, og er kanskje ikke ute så mange timer heller, da har jo de fleste skobutikker billigere alternativer, koster ikke Ponny-skoene under 500kr? Du over her som opplevde at Ecco trakk inn vann, det opplevde jeg engang også, og jeg fikk nye sko på flekken, uten spørsmål, i skobutikken. Damen sa at Ecco har et års garanti på 100% vanntetthet, kommer det inn vann er det noe galt med membranen og du får nye sko! Jeg har vært kjempefornøyd med både Ecco og Viking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå