Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har tynt/fint, men mye hår, og ønsker meg volum. Har pleid å føne, spraye, style og tupere for å få til dette, men selv om formen på håret da blir bra, ser ikke håret pent ut på nært hold- Blir bare slitt og stivt/stylet. Prøvd volumspray og rundbørste, men får ikke særlig hold i det da. Så nå har jeg gått over til hårruller. Dette fun ker ganske bra, men trenger tips til hvordan jeg best skal få til denne prosessen- dvs hvilke produkter bør jeg bruke i det før det rulles opp. Skum, våtspray/tørrspray?? Evt volumkrem/-spray?? Nå har jeg skum og litt fiber paste og litt volumspray i dte før det rulles opp, sprayer med gass-spray og føner på det før jeg tar ut rullene. Styler deretter med fiber paste og bouncy gel'en til wella. Men føler kanskje at det ikek er rett å spraye så mye på dte før jeg føner det. Gi meg din beste oppskrift til lekkert rulle-hår!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Skum i halvtørt hår Rull opp på store ruller Tuper hele håret med fin kam spray med tørr spray Bruk en børste til å få overflaten glatt Løft ev med en spisskam der du trenger volum Spray Redken har mange gode prod for fint hår Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå