Gå til innhold

kynnere med menssmerter,hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fryktelig med kynnere som begynte i ettermiddag,og har sterke menssmerter foran i magen. I en liten periode ga kynnerene seg litt,men har startet igjen nå. Har vært noen ganger på do, men klarer ikke sette fingeren på om jeg bare er dårlig i magen og tilfeldigvis har kynnere,eller om jeg har mensenvondt..Ble litt rotete dette,men begynner å bli litt bekymra..er 25 uker. Har slitt med bekkenløsning siden uke 18,er forsatt i full jobb og er nå helt utslitt,føler meg skyldig fordi jeg ikke lytter til kroppen og at den nå gir etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg hadde det sånn i går og kjenner det litt i dag også, men i dag uten kynnere... så vidt jeg vet er det livmoren som vokser...!? Er utrolig hormonell også og har kjent smerte også i det ene brystet (som ved mens). Jeg føler selv at det ikke er noe farlig (lillemann sparker og vrir seg som før) men du kan jo ringe sykehuset og spørre?

Klem

Skrevet

Jeg får murringer og vondt med engang jeg anstrenger meg for mye. Anbefaler deg å ta en tur til legen og diskutere med ham. Du trenger jo ikke å være 100% sykemeldt resten av svangerskapet, det finnes mange løsninger.

Lytt til kroppen din, den trenger hvile!!

Lykke til=:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...