lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 etter inspirasjon herfra. Det ble nydelig, kunne nok bakt dobbel deig;)
~~DoraDora~~ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Så deilig da )) Jeg bakte pizzaboller her om dagen, og frøs ned en del. Kjekt å ta med noen som matpakke på jobb/skole. Skolegutten var kjempefornøyd da han fikk to i matboksen sin på skolen i dag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Å det skal jeg også gjøre i en av de nærmeste dagene:) Frister så veldig. Baker med dobbel oppskrift, så får frysa også litt..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Pizzaboller, hvordan gjør dere det? får de varmet dem på skolen da?
~~DoraDora~~ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Storebror og knerten... Jeg lager deig av en oppskrift jeg har lagt ut het før (Den står også på kokebok siden her inne). Også kjevler jeg ut deig slik en gjør med skillingsboller. Smører på et lag med pizzafyll : Stek smårettsbacon og bland i Toro pizzafyll...tomat og løk varianten. Når jeg har smurt et lag med dette på deigen, strør jeg revet ost oppå. Rull så deigen til ei pølse. Skjær så ca 1.5 cm brede skiver av den rullede deigen. Legg de på stekebrett Trykk de litt flate Stek de så Strø på litt revet ost ett halvt minnutt før du tar de ut av stekeovnen. Kjempegode De er omtrent like gode kalde (siden det er smårettsbacon), så de trenger ikke varmes opp på skolen/jobben.
Mille** Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hehe.....tror det var mange som ble inspirert. Jeg bakte dobbel deig. ;o)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 så flink du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå