Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Da var buksene så trange så vi måtte legge oss på gulvet i prøverommet for å lukke glidelåsen! ( I did;-) På beina skulle det være tresko eller seilerstøvler, og slengbuksene skulle være oppi støvlene bak og utenpå støvlene foran! (I had it;-) Vi visste hvor vi hadde folk.Enten var du soss, eller så var du freak, så enkelt var det. (hahahahaha jammen sant!!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Og der jeg kommer fra var du soss, freak eller punk........ oi det er jo tre ting det....hmmmm det går jo ikke:o)) Jepp, det var tider det............mimre mimre....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg husker jeg ville så veldig bli punker, for jeg beundret at de turde være annerledes......men jeg kom liksom over det stadiet før jeg fikk skinnnet meg;-)) Kanskje like greit.....
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Og jeg kom fra bøgda, der var det Trange dongeribukser med glitter og genser med en slags netting foran (?) Så var det tiden med knallfarve tights, pumps, mohair genser med strikk nede, plastøredobber og kjede..............stilig ! Ellers så klippet vi opp sidene oppe på Levis buksa og sydde rosa eller lyseblått tøystykke inn - prikken over i en var syltynt plasbelte med mohair genseren inni ........(tobakkspakken lå på innsiden av genseren, så sånn sett var det praktisk med strikken nederst)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Hahahahahaha.............for ikke å snakke om da gutta gikk med ullgenserne nedi buksa!!! Og vi jentene hadde brede strikkbelter utenpå strikkajakker og gensere................og hvite tennissokker utenpå buksene!!!!!!!!!!!!!!!!! Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Høyt hår og Elnett i en sky!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Nei, det har vi ikke sett......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 Du satt vel hjemme og spiste lørdagsgodteri du da vet du:-) Ungfola ja!!! Moahahahahahaha...............;-DD
Gjest Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Tror ikke jeg vil huske di tider helt jeg... For jeg gikk fra å være sossete til punkete? på kort tid.Men innrømmer at årene med mc jakke og vest var den jeg likte best.Å den tia jeg frøs minst å.hehehe Tror pappa pusta letta ut da jeg viste meg i "normale" klær etter vært. Men håret alle veier og svarsminka og...huffamegda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå