venter nr 2 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hei jenter.Hvordan er formen deres?Nå gleder jeg meg enormt til å se den lille om kun 28 dager.Dagene flyr avgårde nå synes jeg.Har ikke fått handlet inn alt enda men har jo mye fra førstemann som kun er 2 år..Noen med termin rundt 16 okt her da?Alt klart til den lille kommer?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hvor lenge før termin skal du ha ks.. Jeg skal også ha ks. men har ikke fått eksakt dato enda.. Er nå 35+3 uker på vei. Så tror det er ca tre uker til ks.
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg har termin 19 oktober:) her er alt klart:) har til og med pakket sykehusbaggen;)
ChellBell - har født! Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ha ks om 20+ noen dager jeg også, og nå er alt klart og sykehusbaggen til både meg og bebisen er pakket! På lørdag kjøper jeg babycall og det siste av flasker. Lammeskinn og bilsete er på vei fra Lilleprinsen, no Det eneste jeg egentlig mangler er bleier og morsmelkerstatning, men jeg skal få kjøpt det nå så det er klart. Helt plutselig ble det så kort tid til bebisen kommer så nå er jeg nesten litt stresset! Gleder meg noe vilt mye til å se hvordan hun ser ut! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå