endelig mamma t 2 :) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 En fra Nova :) Beste på markedet i flere år. Supernova best, mininova helt ok.
PAVEEL Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 er den jeg hadde tidligere, var super fornøyd. har vel ikke forandret seg så mye på kvaliteten da regner jeg med:-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vi har en som heter Supernova...veldig fornøyde med den. Tar ikke inn signaler fra en eneste nabo, og her er det callinger i hvert hus, he-he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå