Gå til innhold

noen som så tabloid tidligere, har ett lite spm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva var de greiene om at muslimer ikke liker nasse nøff og ole brum? skjønte ikke helt det jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det ikke men kan tenke meg.... Muslimer ser vel på griser som skitne dyr... Eller tar jeg helt feil nå? :)

Så mullig det er derfor.

Skrevet

hehe. oh my god! må bare le... noen hadde visst blitt pisst over at det var ole brum og nasse nøff leker i barnehagen.

Skrevet

Ehh....? Fordi de ikke liker Nasse nøff?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nå så jeg ikke tabloid, men denne kan muligens hjelpe din ignoranse; http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/166085/Nasse+N%C3%B8ff+tatt+av+skjermen.html

Når det har sagt, så har jeg full forståelse for at religiøse mennesker ikke ønsker å ha "griser" i barnehagen da det strider imot deres religion. Akkurat slik som at jeg har null problem med å forstå at sverd og pistoler ikke brukes i barnehagen. Vi er forskjellige, og vi bør alle vise en viss forståelse for hverandre. At andre har andre meninger enn andre sier ikke nødvendigvis at de er mer på jordet enn deg eller meg.

Skrevet

Du vet at muslimer ikke er en homogen masse, men enkeltindivider, som deg og meg, med samme trosretning.

Du skriver "muslimer vil ha alkoholfrie dager", "muslimer liker ikke Nasse nøff", du synes ikke dette er en relativt grov generalisering av mennesker som tror på Allah?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...