mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Og det er ikke så ofte jeg får på en helt vanlig torsdagskveld... Men i kveld...hmmmm kanskje det er månen som påvirker meg??? Nei tror jeg må ta meg et glass jeg...... Noen som vil dele en flaske med meg??? Så dumt å drikke et glass ut av en flaske...sløsing er det.... anyone?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hørt om treliters dunker? Skåler gjerne med deg jeg. Har også fått servert et glass her i kveld. Sambo er nøye på at jeg følger legens råd:-) SKÅL!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Jo da , har hørt om de dunkene, men her i huset blir de gamle........ Flasker er fint, jeg fyller gjerne opp glasset ditt også, skål!! Lurt å gjøre som legen sier:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jepp!! Jamas!! Der tog mi`an på gresk au!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 He he he cheers!!! Der kom den på Britisk også))
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Hæppi skvætt ja =) (det var da fra nord)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå