Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Trener dere noe?? nett kommet hjem fra 2timer med aerobic og styrke trening... folk ser liksom rart på meg når jeg forteller jeg skal på treninger,... trener jo i vann så belaster jo ikke bekkenet...Har ekstrem bekkenløsning...men i varmt vann funker jo alt
To gutter + spire Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Så flink du er ! Skulle ønske jeg hadde vært like flink i svangerskapet.. Trener 3-4 g i uken til vanlig . Frem til uke 27 ca. gikk jeg på helsestudio ca 2 g i uken . (rolig gange / sykling) Etter det har det blitt noen turer ( prøver å få meg en liten tur hver dag) , og litt trening på trimsykkel i stua. Jeg har 9 dager til termin nå , og jeg prøver å være så aktiv som mulig for å få gang på fødselen. Gleder meg til å sette igang med skikkelig trening igjen
babygullz <3 vilde Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Spørs hva du legger i ordet "trening", om du er den som ku forbinder trening med studio og jogging, så nei, da trener jeg ikke..men går tur en times tid med hunden jallefall aenhver dag, der 20-30 min er oppoverbakke og jeg kjenner d tar i rompemuskulaturen og lårene:p og seff. småturer de andre dagene..trener også rompemusklene og lårene med div. øvelser..men ikke no stort mer enn d..finnes grenser for hva man har energi til når man vasker leiligheten som en gal og må rydde etter både hund og mann og seg selv,
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har vært aktiv til bens hele svangerskapet, i og med at jeg har gått til jobb hver dag og har en jobb hvor det er mye ståing og gåing. Nå når jeg har permisjon, så har jeg en fast gålengde hver dag for å holde kroppen i form;) Ca. 20min-halvtime for å få det daglige behovet. Men styrketrening osv. gjør jeg jo ikke.
ChellBell - har født! Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Wow, så flink du er! ) Jeg trente aktivt 4-5 ganger i uken før jeg ble gravid og så sluttet jeg ganske brått med det da jeg ble gravid. Litt fordi jeg var veeeldig engstelig de 12 første ukene i svangerskapet, litt fordi jeg var en del kvalm i begynnelsen og litt fordi jeg bare brukte svangerskapet som en unnskyldning til å ikke å trene ;p Men, det er en av de tingene jeg gleder meg til aller mest etter bebisen blir født; å trene igjen! Komme i form og se at kroppen blir min normale igjen
Jente2011 Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 var/er spinnigsinstruktør men har ikke klart å hatt spinnig siden den 5 måneden, kjente det så godt i bekkenet.. men savner det veldig.. går til og fra jobb, som tilsier 20 minutt, går å står hele dagen på jobb, ellers går jeg tur noen dager i uka.. men er ikke så veldig behagelig med et bekken som er vondt:)
Kikki1982 Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Trente aerobic frem til ca uke 30, men det begynte å bli for tøft for bekkenet mitt, så nå trener jeg to ganger i uka i basseng. Håper å fortsette med det frem til termin!
ajate *høygravid* Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Jeg har en på 2 år i forveien så jeg kommer meg mye rundt på den måten. Ellers trener jeg en gang i uken i varmebasseng. Synes det holder. Ikke så god til å gå mye men kan sykle litt.
greentea Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Er 38+3 og trener 4-5 ganger i uka på treningssenter. Ikke sånn kjempehardt, men blir da svett:) Hadde ikke kunnet gå smertefritt gjennom dette svangerskapet uten trening! Ryggen min er helt avhengig for å fungere tilnærmet normalt. Har også vært litt i bassenget den siste tiden- deilig!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2008 Synes dere er superflinke jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå