Gå til innhold

denne f.. livmortappen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er gravid eller har vært vant til å sjekke den ved tidligere graviditeter.. har den alltid vært helt lukket? når lukker den seg helt? jeg sjekker jo mange ganger for dagen(har forstått jeg egentlig ikke skal gjøre det), men jeg syntes det forandrer seg fra åpen til lukket litt slik som det passer den jeg???? noen som er gravid som har noe annet enn lukket tapp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har født før, og synes nesten den er åpen hele tiden jeg:/ Forvirra så det holder! Og el-slim, eller annet type slim, kommer og går i hytt og pine. Skjønner ikke stort.

Mente jeg hadde eggløsning sist helg, for tappen var åpen og masse elslim, men jaggu er det sånn nå også.

Tror man må kjenne etter rett etter mensen jeg. For da er den jo på det mest lukkede. Da han man litt mere å gå på.

Skrevet

Hei!

Det var en her inne som sa at man heller skal sjekke konsistensen på tappen enn åpningen.. =) Hun hadde blitt gravid og ved ikm tider var tappen like åpen som alltid.. MEN konsistensen var no helt anna en det hun var vant til..=) Så hun mente at det var best å sjekke konsistensen, men det er jo individuelt..

Jeg skal prøve meg på hennes råd.. Hva gjør man ikke i denne prøvetia? =)

Jeg syns jeg husker at tappen hennes var blitt mykere.. Kan hende at dere finner innlegget.. =) Lykke til med tappetafsing! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...