Cajsa Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Da sniker jeg meg inn her. Er 39, har en datter på litt over to år fra før, og nå satser vi på en lillebror eller lillesøster. Jeg er litt engstelig for denne prøvingen. Førstemann fikk vi til etter 4pp og da uten å ha tenkt så mye på selve prøvingen. Denne gangen har vi forsøkt siden jul uten resultat. Jeg har fulgt litt med på dere her inne uten å skrive selv. Jeg er litt redd for å bli altfor opphengt i prøvingen. Det skal jo hjelpe å slappe av, sies det. Problemet er at jeg er så trøtt så avslappingen ender som regel med at jeg sovner med brillene på nesen, og det blir det jo ikke resultater av :-) Men nå har jeg tenkt å prøve litt mer intensivt. Fastlegen er konsultert, og hun er optimistisk og ikke av den typen som svartmaler sjansene for oss nesten-førtiåringer. Blodprøve er tatt - den viste fine verdier. Og nå har jeg bestilt meg time til gynekolog, skaffet eggløsningstest og så er det bare å sette igang. Jeg blir kjempeglad for alle de som blir gravide som gir lyd fra seg her inne. Jeg trenger disse historiene der det går rette veien. Og så krysser jeg fingrene for dere som også prøver og har prøvd en stund.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei, og velkommen! Det er bare å hive seg inn i det! :-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hei, velkommen! En på samme alder som meg er hyggelig vet du! Jeg har en sønn og en stedatter, og nå prøver jeg og kjæresten på et kjærlighetsbarn :-). Vi er inne i vår 5. pp - jeg har ikm 23., så nå venter jeg i spenning! Lykke til fremover!
Dotten Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Hei! Velkommen inn hit Jeg selv er 37 år og har ei jente på 3 år. Vi prøver også på nr. 2, men det ser ut til at det tar tid gitt. Er i vår 27. pp! Puh! Snuppa satt på 4-5. pp, så da gikk det kjapt. Vi heller prøvde ikke så hardt, men tok det litt som det kom! Men nå vil ikke spiren sitte. Har hatt innvendig UL, blodprøver osv. og jeg har EL. Ellers har alltid syklusen min vært stabil, uten unntak! Så dette skjønner jeg ikke. Må være enten eggene som har blitt dårlige, eller svømmerene til sambo!! Ønsker dere masse lykke til, og håper spiren sitter snart Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå