Gå til innhold

Fikk bok i dag jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

i gave av en venninne og vi fniste godt over mye som står der. For vi måtte jo rett og slett lese litt høyt der vi satt med hver vår kaffe latte eller tre:-)))

 

 

"I 20-åra blåser vi i hva andre synes om oss,

i 30-åra begynner vi å bekymre oss for det,

i 40-åra skjønner vi endelig at de gir fullstendig blaffen!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha jeg er enda der hvor vi begynner å bekymre oss for det;-)

 

For jeg har ikke nådd 40 åra ennå...... Men for å være ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva enkelte måtte mene om meg:o))

Skrevet

Hun hadde tatt så mange ansiktsløftinger at navlen hadde forflyttet seg til like under nesetippen!

 

Fjerning av poser over øynene er egentlig unødvendig. Du kan bare spørre om prisen.Sjokket vil få øyebrynene til å forsvinne oppunder hårfestet og eventuelle poser glattes automatisk ut!

 

 

 

 

Skrevet

Og boka handler altså om det å bli 40!

Skrevet

Gjeeeesp da er det jo leeeeeeeeeeeeeeeenge til jeg trenger å kjøpe den........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I hvert fall 1 1/2 år hihi hihi

Skrevet

Jeg skal ta vare på min så kan du få låne den vettu:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...