Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 i gave av en venninne og vi fniste godt over mye som står der. For vi måtte jo rett og slett lese litt høyt der vi satt med hver vår kaffe latte eller tre:-))) "I 20-åra blåser vi i hva andre synes om oss, i 30-åra begynner vi å bekymre oss for det, i 40-åra skjønner vi endelig at de gir fullstendig blaffen!"
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ha ha ha ha jeg er enda der hvor vi begynner å bekymre oss for det;-) For jeg har ikke nådd 40 åra ennå...... Men for å være ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva enkelte måtte mene om meg:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Hun hadde tatt så mange ansiktsløftinger at navlen hadde forflyttet seg til like under nesetippen! Fjerning av poser over øynene er egentlig unødvendig. Du kan bare spørre om prisen.Sjokket vil få øyebrynene til å forsvinne oppunder hårfestet og eventuelle poser glattes automatisk ut!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Og boka handler altså om det å bli 40!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Gjeeeesp da er det jo leeeeeeeeeeeeeeeenge til jeg trenger å kjøpe den........ I hvert fall 1 1/2 år hihi hihi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ta vare på min så kan du få låne den vettu:-)))
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg i "min alder" får bare la være å lese den...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå