Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hvordan er nå dette her med tvillinger. Er det mor sitt gen eller far som gjør att det blir tvillinger? Begynte bare å lure litt på det:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det er mor sitt gen. Og det er for det meste toeggede tvillinger som er arvelig. Dette fordi at da kommer det 2 egg ned istede for 1, og det er visst det som skal være arvelig. Sæden kan jo ikke bestemme om det skal komme 1 eller 2 egg=) Mulig det er mannen som har genet for eneggede da, det vet man jo ikke så mye om. Siden det er en "feil" som skjer når egget deler seg..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hehe, og jeg har hørt at det går i hvert 3 ledd hos mannen
nanomor Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Mente det var annenthvert ledd som fikk tvillinger jeg, men venninna mi er selv tvilling selv og fikk nylig tvillinger:o) Når det gjelder kjønn viste jeg ikke at det var noen forskjell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå