Gå til innhold

Vi som ble gravide rundt uke 38


victomalia

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 29.mai.Kanskje ikke så mange ennå, men vi blir kanskje fler når uka er over. Artig å følge de som er kommet akkurat like langt. Jeg har faktisk begynt å bli småkvalm/uggen allerede. Det synes jeg er tidlig. Pga. SA er jeg livredd for antydning til blod, men har ikke sett noe ennå. Ellers har jeg fortsatt ømme bryster og er såå trøtt om dagen.

 

Hvordan står det til med dere andre "nygravide"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har termin 23. mai. Har ganske ømme bryster og føler meg slapp, men ellers har jeg lite symptomer...

Er redd for at det er feil, men har blitt fortalt at jeg bare skal være glad. :-)

 

Er veldig spent på tiden framover, og håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kommer fra uke 38 jeg å. Godt at dere er noen flere her. Jeg har grovt regnet termin, 29 mai. Vårt første barn, er så spent nå, nettopp funnet ut at jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg...fant hvertfall ut at jeg var gravid denne uka:) termin iflg mens er 25. mai...Pga 4 MA/SA er jeg litt nøktern og veldig redd for at det ikke skal gå denne gangen heller men på en annen side så må jeg bare si til meg selv at DENNE gangen går det bra og vi får et nydelig maibarn, evt juni da:) ømme pupper så det holder og sinnsykt trøtt er det jeg suller med...arti at jeg og mannen har en hemmelighet jeg håper jeg gledelig kan dele med hele verden etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30. mai. Hadde IKM i går, tok test da jeg kom hjem fra jobb, egentlig en impuls, da jeg hadde tenkt å vente til i dag, eller helst lørdag, siden mensen var to dager for sen sist. Da var jeg nesten sikker på at jeg var gravid. Hadde så ømme pupper, noe jeg ikke pleier å ha før mensen. Da var testen helt blank. I går viste den en svak strek, men både jeg og mannen min så den tydelig! Jeg har ikke helt forstått det ennå. Sov litt dårlig i natt, tankene svirret, men det er herlig. Vi har tre fra før, tror det blir kjekt for dem. Håper bare alt går bra. Jeg mistet en uke etter forventet mens mellom nr to og nr tre. Den var ikke planlagt, men jeg hadde rukket å omstille tanken og begynt å glede meg, selv om det var så tidlig.

 

Jeg har ømme pupper, har hatt det en uke. Er trøtt, trøtt, trøtt. Det hadde mannen min merket, selv om jeg ikke hadde sagt et ord om mistankene mine.

 

Ble visst litt langt dette, godt å få dele dette med noen.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. solsikke76; har du barn som er født i 2005 eller 2006? Jeg var på bim-treff for gravide i forrige svangerskap, og da var det nemlig en solsikke der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22. mai. Er litt bekymret fordi jeg har få symptomer ennå. Ser at mange her har fått en del symptomer allerede, og det har jeg også hatt i mine forrige svangerskap.

 

Håper det bare er jeg som bekymrer meg unødig. Et svært pluss på flere graviditetstester er nå i alle fall et sikkert symptom! Men denne tiden frem til uke 10-12 føles liksom så usikker...

 

Flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører hjemme her jeg også :)

Mens termin den 29mail, er også någet ambivalent i forhold til denne graviditeten da forrige ikke gikk så bra. Men jeg håper jo på det beste!!!

Ser på det som positivt at jeg testet positivt 4 dager før IKM. Forrige gang testet jeg ikke positivt før ett par uker etter IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo=) slenger meg på her jeg og... har termin ca 27mai..=) dette blir gøy.. mitt andre, har en gutt på snart 4år...:) lykke til til alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fant ut at jeg var gravid denne uka, og det ser ut som spiren har termin 28 mai :) Gleder oss stort, og er frykteli spente på tiden fremover!

 

Heldigvis ikke blitt kvalm ennå, men merker at jeg er veldig trøtt og slapp og at det skal lite til før jeg blir svimmel. Føler meg dessuten veldig oppblåst i magen..

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg venter mitt andre barn 29. mai. Jeg har en datter på 13 mnd som jeg ennå ammer. Føler derfor ikke noe forskjell på puppene, men har hatt et veldig trykk i livmoren, føler jeg får mensen hele tiden. Kjenner mindre nå. Ellers er jeg som regel i seng kl 21.30:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 28 mai :) Jeg har litt ømme bryster, har også hatt såre brystvorter, ellers ingen symptomer enda, har en jente på 3 år, med henne var jeg veeeldig kvalm og med masse oppkast, men det kom ikke før senere, så det kommer nok flere symptomer etterhvert for oss alle, er jo litt tidlig enda! blir morro å være her inne! er såå glad for å være gravid igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Komemr inn her i dag etter pos test! Termin ca 28.mai... gleder meg! hadde en sa i juli, men satser på at denen spirå sitter!

 

Lykke til alle andre!

 

Har ømme pupper og murringer i magen... GODE TEGN!

Dette blir 2. barnet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...