Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Må bare fortelle dere om min kjæreste! Vi er forlovet og samboere og jeg elsker han! Han liker mye heller å mekke på bilen sin enn å gjøre noen plikter i huset. Han blir like oppgitt over meg hver gang jeg ikke klarer å lukke skapdørene i huset:) Han skjønner ikke at skjegghår i vasken er ekkelt. Han drar opp på do etter meg de gangene jeg i morratåke glemmer det:/ Han kysser meg go'natt og hadet hver dag og sier at han elsker meg. Han blir med meg på tur med hunden når jeg har glemt tiden og det er blitt mørkt og skummelt ute. Tenk litt positivt på kjæresten deres jenter! Jeg kunne også laget et innlegg om hvor oppgitt jeg er og skuffa over mye av det han gjør. Men ingen er perfekte. Jeg har veid livet mitt med gutten min mot livet som singel og singellivet havner lang på bunn.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Dette er dine prioriteringer, og så flott at du har det slik. Tror du at du alltid kommer til å tenke slik? Om det er tilfelle, så er det kjempebra. Alle har det dessverre ikke slik. Selv om ingen er perfekte, så må det være lov å ha forventninger, og å bli skuffa når disse ikke innfris, med da selvfølgelig innenfor en rimelighetens grense. Hvorfor skal jeg fire på noe som er viktig for meg, bare fordi han ikke syns det er viktig?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg har blitt skuffa mange ganger over den gutten! Men jeg har søren meg skuffa han et par ganger og!!! I det siste har jeg synes forholdet vårt begynte å bli litt venneaktig, men så fikk det en opptur av en liten ting som litt ekstra kyssing og kosing. Og i den forbindelse begynte jeg å tenke på forholdet vårt da vettu:) og jeg kunne også skrevet om alt som er feil med han, men det er det nok folk som gjør her. Rar hvordan folk har større behov for å få ut følelser som er negative enn de positive... Hl
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Poenget er vel at de får de negative følelsene ut her, tipper jeg. Går du rundt og holder på alt det negative? De gode følelsene kjenner jeg på med hele meg, de negative tar jeg ut med en gang. Så er det borte. Folk har forskjellige måter å takle hverdagen på.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Det er veldig viktig å veie det negative opp mot det positive:) Klarer man ikke det, så klarer man heller ikke være i forholdet over tid.... Jeg elsker gutten min jeg og, selv om han kan irritere meg så sinnsykt at jeg har lyst å slå han rett ned!
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Ja forloveden min gjør mye som irriterer meg, og eg kunne filleristet han noen ganger. flere ganger eg har hatt lyst å avslutte hele forholdet fordi vi krangler om idiotiske ting.. men eg elsker han mye! Ingenting som er bedre enn å få kyss av han, eller klemme han. ligge tett opptil han om natten og kjenne han puste meg i nakken! Han kunne ikke målt seg med noen andre gutter! Han er ikke perfekt, men det er ikke eg heller! Langt ifra! Håper vi snart kommer frem til en dato for bryllupet våres, for det er virkelig han eg elsker å vil dele livet mitt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå