mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 natt til i går, fikk tatt ultralyd med en gang og hjertet slo. Fikk beskjed om at det var "truende abort" når jeg blødde. Ble 100% sykmeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro, ingen fysisk aktivitet og null sex. Der og da var jeg kjempeglad for at hjertet slo (har jo sett det før- UL i uke 8), spurte ikke noe mer, men burde jeg ikke få time til ultralyd etter blødningene er borte?? Blør bittelitt enda....
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Oj, hørtes skummelt ut. Godt at alt ser ut til å ha gått bra! Du får passe på å ta det ordentlig med ro nå Lykke til videre (jeg er egentlig ikke her inne ennå, men testet svaakt positivt i kveld. Derfor er jeg innom på en smuugkikk) Klem
Mia29 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 De tar nok ikke automatisk ultralyd igjen hvis ikke blødningen tar seg opp eller du får tiltakende smerter. Men skjønner du er engstelig. Hvis ikke blødningen stopper ville jeg tatt kontakt med legen på nytt. Og hold deg helt i ro! Jeg er i uke 12 selv og kjenner på at første trimester og største abortfare snart er over. Har ikke hatt noe blødninger så langt, så har vært heldig, men skal innrømme jeg alltid kikker etter når jeg er på do. Lykke til! Jeg krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå