Gå til innhold

kviser, uren hud!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i alle de tre første månedene slitt med veldig uren hud. og dte har jeg fortsatt. Hele ansiktet er fullt med røde, store og gule kviser , og masse nupper. har også en del på ryggen. kskal ikke dette begynne å roe seg nå i 2. trimester? helt seriøst, jeg ser ikke ut!! når jeg tenker på babyen så betyr det jo ikke noe i dne store sammenheng men jeg tror dere skjønner meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med veldig uren hud. Det går i bølger for meg, akkurat nå føler jeg meg som en kjøttkake i ansiktet... Men jeg sørger for å dyprense huden to ganger i uken og rense vanlig både morgen og kveld hver dag, det hjelper litt.

De ukene jeg klarer å la være å drikke brus og spise sjokolade ser jeg bedre ut enn ellers også. Men det er jo så innihampen vanskelig da!!

Skrevet

he he måtte le nå jeg. jeg har sikkert 30 stk i trynet , og ihvertfall 40-50 på ryggen. er jo tilogmed vondt å lene seg tilbake på stolen. jeg er 27+1 nå og det ser ikke ut til at det gir seg. når jeg presser under fødselen blir sikkert kvisene å poppe ut før ungen he he.

Skrevet

Hahahaha!! Nå fikk jeg skikkelig motbydelige bilder i hodet! :) Huff og huff, skal ikke være enkelt dette!

Skrevet

jeg har funnet ut at aloe vera produktene fra oriflame roer huden min litt ned. men det er jo j...... vanskelig å smøre seg selv på ryggen da. men det går vel over etterpå så jeg tar det ikke så hardt. alt går bedre med litt galgenhumor:-)))

Skrevet

Jeg ser ut som et flammehav i ansiktet og har kviser til og med på underarmene. Og sånn som det klør, både i fjeset og ellers!!

Skrevet

Jeg å har samme problemet, er halvveis nå å fortsatt ikke gått vekk. Har det på bryste å. Er ikke noe morro

Skrevet

jeg måtte telle i morges, men jeg har faktisk bare 14 stk i ansiktet nå, så akkurat nå ser det ikke helt jævlig ut:-))

Skrevet

Huff og fuff sasmme problem, heldigvis ikke noe i ansiktet mn ryggen min ser ikke ut....

ER ikke mye å gjøre m de heller, annnet enn å ikke pelle, vanskelig syntes jeg vis de er modne..huff..

Noen som vet om de går vekk etterpå??

Skrevet

Hei jenter..

Alle kviser som kommer nedenfor munnvikene er hormonelt, å ikke så mye å gjøre noe med.

jeg har også vært plaget, men bruker fast exuviance renseskum, tonic å dagkrem. har ikke en eneste kvise etter d. (noen få hormnelle inni mellom)

Også KJEMPE viktig og bruke pealing på huden 1-2 ganger i uken når man er plaget av uren hud da de døde hudcellene legger seg i porene å kan danne kviser.

Håper dette var litt hjelp. :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...