Kvinne22 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har i alle de tre første månedene slitt med veldig uren hud. og dte har jeg fortsatt. Hele ansiktet er fullt med røde, store og gule kviser , og masse nupper. har også en del på ryggen. kskal ikke dette begynne å roe seg nå i 2. trimester? helt seriøst, jeg ser ikke ut!! når jeg tenker på babyen så betyr det jo ikke noe i dne store sammenheng men jeg tror dere skjønner meg.
ipeggy Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg sliter også med veldig uren hud. Det går i bølger for meg, akkurat nå føler jeg meg som en kjøttkake i ansiktet... Men jeg sørger for å dyprense huden to ganger i uken og rense vanlig både morgen og kveld hver dag, det hjelper litt. De ukene jeg klarer å la være å drikke brus og spise sjokolade ser jeg bedre ut enn ellers også. Men det er jo så innihampen vanskelig da!!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 he he måtte le nå jeg. jeg har sikkert 30 stk i trynet , og ihvertfall 40-50 på ryggen. er jo tilogmed vondt å lene seg tilbake på stolen. jeg er 27+1 nå og det ser ikke ut til at det gir seg. når jeg presser under fødselen blir sikkert kvisene å poppe ut før ungen he he.
ipeggy Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Hahahaha!! Nå fikk jeg skikkelig motbydelige bilder i hodet! Huff og huff, skal ikke være enkelt dette!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 jeg har funnet ut at aloe vera produktene fra oriflame roer huden min litt ned. men det er jo j...... vanskelig å smøre seg selv på ryggen da. men det går vel over etterpå så jeg tar det ikke så hardt. alt går bedre med litt galgenhumor:-)))
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg ser ut som et flammehav i ansiktet og har kviser til og med på underarmene. Og sånn som det klør, både i fjeset og ellers!!
mamma_Christine Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg å har samme problemet, er halvveis nå å fortsatt ikke gått vekk. Har det på bryste å. Er ikke noe morro
Gjest Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 jeg måtte telle i morges, men jeg har faktisk bare 14 stk i ansiktet nå, så akkurat nå ser det ikke helt jævlig ut:-))
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Huff og fuff sasmme problem, heldigvis ikke noe i ansiktet mn ryggen min ser ikke ut.... ER ikke mye å gjøre m de heller, annnet enn å ikke pelle, vanskelig syntes jeg vis de er modne..huff.. Noen som vet om de går vekk etterpå??
fnat Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Hei jenter.. Alle kviser som kommer nedenfor munnvikene er hormonelt, å ikke så mye å gjøre noe med. jeg har også vært plaget, men bruker fast exuviance renseskum, tonic å dagkrem. har ikke en eneste kvise etter d. (noen få hormnelle inni mellom) Også KJEMPE viktig og bruke pealing på huden 1-2 ganger i uken når man er plaget av uren hud da de døde hudcellene legger seg i porene å kan danne kviser. Håper dette var litt hjelp. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå