lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Vi prøver å gjøre det, har sagt til samboern som aldri uoppfordret lager grønnsaker til middagen at det skal være grønnsaker til all middag, unntaket er grøt og pannekaker. Han klarer det aldri uten at jeg har minnet han på det. Det er oftest han som lager middag nå siden han er sykemeldt og jeg ofte jobber dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ja vi prøver på det. Men barna spiser aldri noe av det. Men jeg lager det for vår skyld og for at det skal bli vanlig for dem. De spiser litt rå grønnsaker og frukt da. Men er som hos deg, mannen lager aldri grønnsaker, han lager helst bare slike hurtig middager som går fort å lage å fort å spise..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Tro om det er en mannfolkgreie hehe. Samboern spiser ikke grønnsaker heller, ungene gjør det, men jeg er redd de skal slutte med det dersom de nesten aldri får det.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Ja alltid, i det minste jeg. Samboer'n min er ikke så nøye på det. Håper mini arver mine matvaner
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Nei, ikke alltid nei, får da tror jeg at jeg hadde blitt ganske lei:) Men det går i perioder...
blond Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Vi har som regel grønnsaker, men er ikke så flink til å variere. Gulrøtter er en slager.
~~DoraDora~~ Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Ja , bortsett fra til pannekaker, spaghetti og grøt Vi varierer mye og ungene elsker grønnsaker:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Nei vi er elendige med grønnsaker for jeg spiser det nesten ikke selv. Men jeg har veldig veldig veldig ofte salat til. Barna spiser det ikke, jeg vil ikke tvinge de, men vil gjerne at de blir vant med å ha det til maten. Også her er gulrot en slager som går igjen. Jeg hadde forressten vært glad bare sambo lagte middag i blandt. Han gikk hjemme i nesten 9 mnd når lillebror ble født pga sjukemeld, og tror kanskje han lagde middag 1 eller 2 ganger.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2008 Mente egentlig grønnsaker eller salat. -noe grønnt. Så dumt da at han ikke lager middag, trodde det var noe alle menn gjorde i dagens samfunn. Hm, du får stramme han litt opp, si at det gjør "ALLE" mennene til damene på bam... knis...
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 He he ja jeg må prøve det for han kan hvis han vil =) En gang for lenge lenge siden da vi bare hadde storesøster og jeg hadde vært på nattevakt, så hentet han storesøster hos dagmamma, og skulle lage mat. Da gikk han på bua og kjøpte 2 hamburgere til oss he he =) Men det var kjempesøtt og jeg glemmer det adri! Det er de beste hamburgerne i verden, og jeg elsker maten på den bua. Nå har vi flyttet og han har ikke lenger den muligheten.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Ja, prøver så ofte vi kan å ha grønt til maten.. Sønnen spiser kun gulrot da i forskjellige former.. Men har til maten, og han må smake - men trenger ikke like. Men syns han bør smake før han sier liker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå