Mamma til gullet og en i magen Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda, men jeg føler jo at dette stemmer veldig. Helt shaky akkurat nå Enda mer spent, glad,redd, rørt! Ja, vet ikke hva som ikke flyr gjennom hodet nå! Men den var svak da...selv om mannen bekreftet at han så streken han også .... Hvis dette stemmer har vi hatt skikkelig flaks, for vi har bare hatt sex 2(!!) ganger denne perioden pga mye jobbing, reising etc...hehe. Skal ta en ny test med morgenurin i morgen tidlig *krysser fingre og tær*
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Åååååååååååå, så spennende!! Men tror nok med sikkerhet du er gravid Lykke til!
monkri mamma til 4 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 du er nok gravid. gratulerer og lykke til videre.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Da er det nok noe på gang. Gratulerer ;-)
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 *Håpe, håpe* ! Men slapper ikke av før den er klar og tydelig slik at jeg slipper å be om bekreftelse fra mannen Spireklar: Har du testet enda? Lykke til til dere også
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Oj! Det var du som også hadde kjent bekkenvondten, ikke sant? Gratulerer og lykke til videre! :-D Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 tipper du er gravid ja!! Gratulerer så mye!!
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 18. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2008 Jepp det er meg Tar en ny test i morgen tidlig så får jeg se om den er tydeligere da! Hvordan ble det med deg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå