Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 etter en deilig kosestund sammen med min kjære skjedde det uungåelige...orgasmen flommet gjennom kroppen, deilig som bare det...problemet var at jeg fikk så UTROLIG vondt i nedre del av magen/livmora etterpå. :-( det gav seg etter ca 30-60 sekunder men det varte lenge nok til at jeg blir engstelig!!! Er det noen andre som har opplevd dette og vet hva det kan skyldes? Jeg er gravid i 7 uke og har ikke hatt noen blødninger etter opplevelsen.
MyOwn Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg har det på samme måte og har hatt det slik siden uke 4-5. Tror det er helt normalt, vet i alle fall at det er mange som har det slik. Ingenting å bekymre seg for så lenge det er etter sex det er slik, og ikke hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Har hatt det akkurat sånn. Jeg kommer ikke med kjæresten min så jeg kommer gjerne i mål på egenhånd. Etter orgasmen får jeg SKIKKELIG vondt i magen. Har vel noen annledninger også fått en blødning. MEN, dette ga seg for meg i uke 8! Tror livmora trekker seg mer oppover og ikke blir "presset" sånn lenger. Det er min teori da ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hei på dere! :-) Hadde nesten glemt at jeg hadde lagt inn denne, ukene går fort gitt...! :-) Tror det er mange av oss som opplever at det gjør vondt etter orgasme tidlig i svangerskapet og at det etter noen uker ikke gjør vondt lenger. Hos meg har iallefall smerten forsvunnet og nå er alt bare nydelig igjen!!!! Jeg er like gravid som før men selvfølgelig kommet lenger i svangerskapet, he,he.. Egentlig litt koselig å tenke på at orgasmene våre kjennes som lett masage for den lille i magen!! Ingen grunn til å holde igjen da jenter, orgasme i svangerskapet er iallefall ikke farlig. :-) Ønsker dere alle en riktig varm og kjærlig høst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå