Gå til innhold

Fotografering.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en bra fotograf i Oslo eller omeng?

Tenkte å satse på Fame, men syns de er litt for dyre.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må si det at jeg syns egentlig ikke fame er så dyr som jeg hadde trodd..

vi var og tok bilder det av emilie men vi trodde det skulle bli altfor dyrt å bestille bilder der så vi bestile hos en annen fotograf oxo,.

da vi kom på visning på fame så ble vi litt overrasket over prisene. vi kunne betalt like mye for bildet vi bestilte på det andre stedet som på fame..

så det var egentlig tull å gå til det andre stedet.. nå bor vi på hadeland så det er neppe et sted du kommer til å reise til =)

eneste jeg ikke likte på fame er at de plukker ut på forhånd hvilken bilder de syns er finest så du får ikke sett alle bildene som blir tatt.

pluss at om du skal ha cden med alle bildene på må du betale 10 tusen kroner men da har de fortsatt alle retighetene til bildene på cden..

skal du ha rettigheter og alt må du ut med 14 tusen-..

DER kan jeg si meg enig i at de er altfor dyre når vi fikk cden med alle bildene fra det andre stedet gratis =)

Skrevet

Fame er flinke. Man kan si med fotografering, at man får hva man betaler for, fame er proffe. At man ikke får rettighetene er helt normalt, den skal være dyr;-)

Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med fame. Kommer selvsagt an på fotografen, men jeg syntes bildene har blitt ensformige, kjedelige og dårlige. Jeg anbefaler deg iallefall å bruke "gratis-tilbudet" som fame annonnserer for hele tiden. Da har du jo mulighet for å ta bilder uten å måtte betale for dem, dersom du ikke er fornøyd.

Siden du bor i oslo, har du tittet innpå studio1 fotografene sine hjemmesider. Uten å ha noen som helst erfaring med dem, så syntes jeg de har tatt mange fine bilder.

Skrevet

HÆ?!? 10 000 er de helt spinnville eller? Skal si de tar seg godt betalt.. Kom heller til meg og få det gratis

Skrevet

Er heller ikke særlig fornøyd med Fame. Hadde hørt så mye om fotografene som var høyt og lavt når de tok bilder. Vår fotograf satt på samme sted hele timen. Ikke lett å få en 2åring til å sitter / stå der man vil. Sier seg selv at det ble trasig når hun måtte være på et bestemt punkt for at fotografen kunne ta bilder.

Hun tok ca 160 bilder, og hadde plukket ut de 50 beste ( inkl et par eksembler på hvordan vi kunne bestille bildene )

Nei, hele erfaringen min med Fame er rett og slett dårlig )

Når det er sagt, så er det vel ingen fotografer som gir/viser deg alle bildene de tar . De velger jo ut de beste, og lar deg velge utfra de.

(Bortsett fra at du får med deg x-antall prøvebilder )

Skrevet

Jeg skjønner at folk stusser på pris men som fotograf sitter man ikke igjen med så mye alikevel. Godt utsyr koster et par hundre tusen i året hvis man jobber heltid. Det går på forbruksting i tillegg som batterier, lyspærer, bakgrunner osv. Studiobilder er svindyrt. Og det er så mye jobb både før og etter selve fotograferingen.

Hvis noen ønsker utebilder fra en fotostudent i Oslo får dere si fra. Jeg kan som student legge meg mye lavere i pris for å få mere erfaring. Men jeg tar for tiden kun utebilder. Send¨meg en PM med mail for prøvebilder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...